Доки ми чекаємо Паризького тижня моди, аби побачити дебютну жіночу лінійку Dior від нового креативного директора Дому Джонатана Андерсона — відомого своїм новаторським баченням і майстерною роботою з фактурами й формами, роздивитися його перші роботи для бренду можна на червоних хідниках найвагоміших подій в індустрії кіно і розваг. Зокрема, на Міжнародному кінофестивалі у Торонто, де днями відбулася премʼєра фільму Sacrifice («Жертвоприношення») за участі Ані Тейлор-Джой.
Для заходу акторка обрала кастомну небесно-блакитну сукню бренду Dior, амбасадоркою якого вона є вже протягом тривалого часу. Вбрання було виконано із сатину, проте вирізнялося не лише його блискучою фактурою, а й рельєфним, немов делікатно складеним із квадратних шматочків тканини, подолом.
Обрати сукню, силует якої відсилав до кринолінів з минулих епох, Ані Тейлор-Джой допоміг її стиліст Лоу Роуч.
Доповненням до сукні стали прикраси бренду Tiffany & Co., виконані у блакитних тонах, а також підбори Louboutin.
Окрім цього, з нагоди появи Ані на червоній доріжці у вбранні Dior бренд представив у соціальних мережах мініінтерв’ю з акторкою. У розмові вона поділилася, зокрема, на що звертає увагу, вибираючи вбрання для кінопремʼєри, а також стилістичною порадою, яку хотіла б почути раніше.
«Це повністю залежить від місця, фільму, конкретної події і того, як я хочу себе відчувати. Зазвичай я заздалегідь маю бачення конкретного кольору або силуету. Мені подобається, коли вбрання перегукується із персонажем, якого я граю, або транслює певні почуття»,
— поділилася акторка.
Також вона зізналася, що досі почувається розгублено, виходячи на червону доріжку під світло софітів і спалахи фотокамер, однак справляється з цим відчуттям набагато краще, ніж раніше.
Щодо стилізації, Аня Тейлор-Джой додає:
«Одягай те, що робить тебе щасливою! Не обирай “безпечні” опції. Життя надто коротке. Носи красиві сукні».