Свобода, бунт і вікторіанська готика — все це поєднав креативний директор McQueen Шон Макгірр у своїй новій рекламній кампанії осінь-зима 2025 року. Представлена напередодні початку сезону, вона звертається до образів провокаторів XIX століття — митців, письменників і естетів, серед яких Оскар Вайльд, Веста Тіллі, Ромен Брукс.
Кампейн бренду McQueen транслює стан екстатичної розкутості, перехід від стриманості до захопливого відчуття визволення. Він передає чуттєвість цієї миті й жагу до самовираження. Як і сама колекція Макгірра, він промовляє до глядача грою світла, насиченістю фактур і вигинами тіла. Це безслівна сила, що підкорюється інстинкту й почуттям.
«Колекція виростає з безкомпромісного самовираження незалежних мислителів, досліджуючи напругу між традицією і трансгресією. Їхній дух прогресивності звучить особливо актуально зараз — у сучасних питаннях характеру, ідентичності, ідеалізму та гендеру»,
— ділиться Шон Макгірр.
Зіркою рекламної кампанії стала Алекс Консані, до неї також долучилися Атіек Ген, Чу Вонг і Ліббі Тавернер. В об’єктиві Глена Лачфорда, який також виступив режисером знімання, вони втілювали звільнення крізь рухи — широкі й величні.
Ефект посилює одяг, виконаний, зокрема, із шовкового жоржету, що мерехтить між світлом і тінню, та чорної лакованої шкіри.