Італійський бренд Moncler представив новий кампейн, обличчями якого стали 85-річний Аль Пачіно і 82-річний Роберт Де Ніро. Чорно-білі фотографії голлівудських зірок зробив британський портретний фотограф Platon, який вже неодноразово знімав знаменитостей, зокрема Джорджа Клуні, Адель, Мішель Обаму, Клінта Іствуда, Едрієна Броуді, Кейт Бланшетт, Гаррі Стайлза, Марка Цукерберга та багатьох інших.
Робота над кампейном, що отримав символічну назву «Разом тепліше» (Warmer Together), проходила в Нью-Йорку. Крім фотографій бренд також поділився серією коротких відео, що присвячені дружбі, взаємоповазі та довірі.
«Протягом десятиліть Moncler асоціювався із зимовим одягом та пуховиками, але я завжди відчував, що цей бренд про глибше: любов та єдність. Ці цінності формували все, що ми робили понад 70 років. Через кожен продукт і кожну кампанію проходить послідовна нитка емоцій та людського зв’язку»,
— зазначає генеральний директор Moncler Ремо Руффіні.
В одному з кінематографічних відео, що створив бренд, Роберт Де Ніро підкреслює: «Тепло — це ніколи не про зовнішнє, а завжди про те, що відбувається всередині». Аль Пачіно додає: «Дружба — це найкраще, що у вас може бути. Друзі — люди, з якими ви поділяєте один на двох світ. У вас є вроджена довіра і спільне розуміння життя».
Нагадуємо, що у творчому доробку Роберта Де Ніро 9 номінацій на премію «Оскар» і дві нагороди Американської академії. Також він має два «Золоті глобуси», 8 номінацій на BAFTA та 4 на «Еммі». Серед найвідоміших проєктів актора — стрічки «Таксист», «Скажений бик», «Казино», «Хрещений батько — 2», «Двадцяте століття», «Мис страху», «Джекі Браун» «Ірландець», «Джокер» і «Вбивці квіткової повні».
Аль Пачіно вже на початку своєї кар'єри став зіркою фільму Френсіса Форда Копполи «Хрещений батько». За цією стрічкою послідували десятки успішних картин, що здобули високі оцінки глядачів і критиків, зокрема «Собачий полудень», «Обличчя зі шрамом», «Запах жінки», «Адвокат диявола», «Тринадцять друзів Оушена», «Ірландець, «Гуччі» та інші.