Проєкт «Мед мінних полів» (Minefield Honey), а саме другий етап його кампанії — «Мед мінних полів: збираючи врожай надії» (Minefield Honey: Harvesting Hope), представлений креативною агенцією Saatchi&Saatchi Ukraine, — здобув золоту відзнаку на міжнародному фестивалі в галузі креативності «Каннські леви» у категорії «Гідна праця та економічне зростання».
Окрім цього, креативна кампанія Minefield Honey: Harvesting Hope здобула для України й «бронзу» в номінації «Корпоративна мета і соціальна відповідальність», а також увійшла до шортліста категорії «Титан».
«Проєкт "Мед мінних полів" […] один із тих прикладів, коли креативна сила стає рушієм важливої соціальної місії. Ця золота Каннська нагорода, найвища в міжнародній індустрії та перша для України, — вагоме визнання креативності українців»,
— поділився міністр закордонних справ України Андрій Сибіга.
«Мед мінних полів», реалізований агенцією Saatchi&Saatchi Ukraine за підтримки Міністерства закордонних справ України та агропромислової компанії Kernel у кооперації з Dronarium Україна, має на меті привернути увагу до проблеми замінованості українських земель.
У його межах було використано дрони, аби засіяти квітами заміновані поля України, які тимчасово не придатні до ведення на них сільського господарства, а на дорогах поряд із ними було встановлено вулики. Вони не лише допомагали зібрати мед, а й попереджали про мінну небезпеку.
Вироблений мед став сильним символом стійкості та надії. Банки обмеженої серії були надіслані людям, які можуть вплинути на розв'язання проблеми.
Зазначимо, що в межах «Каннських левів» цьогоріч уперше отримало нагороду українське медіа — кампанія проєкту «Холостяк» від Starlight Media здобула бронзу в номінації «Різноманіття та інклюзивність».