Gucci представив у своєму флагманському магазині пʼять іконічних предметів дизайну

Gucci Design Ancora

АВТОР:

ФОТО: Представлені брендом

ОПУБЛІКОВАНО: 15 квітня 2024

За ідеєю креативного директора Сабато Де Сарно, Gucci Design Ancora — це спеціальний проєкт, співкуратором якого стала Мікела Пеліццарі. З 15 квітня 2024 року п'ять іконічних предметів італійського дизайну, оновлені та кастомізовані, будуть продемонстровані на імерсивній виставці, створеній іспанським архітектором Гільєрмо Сантома у флагманському магазині Gucci на вулиці Монтенаполеоне, 7. З 21 квітня 2024 року спеціальний випуск об'єктів буде доступний онлайн на сайті gucci.com

«Завдяки Design Ancora Gucci не просто вшановує старі «ікони дизайну», а створює нові.  Аура, що поширюється від бренду, висвітлює п'ять творів італійських майстрів, досконалих з точки зору дизайну, але менш відомих широкому загалу»,

— пояснює Мікела Пеліццарі, засновниця міланської креативної агенції P:S, яка виступила співкуратором проєкту.

Gucci представляє пʼять іконічних предметів дизайну у своєму флагманському магазині

Gucci представляє пʼять іконічних предметів дизайну у своєму флагманському магазині

Gucci представляє пʼять іконічних предметів дизайну у своєму флагманському магазині

Вибрані об'єкти представляють золотий вік італійського дизайну, а також нагадують нам про важливий зв'язок між дизайнерами та брендами, ремеслом і промисловим виробництвом. Всі об'єкти перероблені в Rosso Ancora, червоному відтінку, обраному Де Сарно, щоб відзначити початок нового творчого етапу Gucci.

У кожній кімнаті вигнуті стіни зеленого кольору — відтінок, обраний Сабато Де Сарно, — сприяють розмиванню кордонів і створенню метафізичного простору, в якому кожен об'єкт з'являється сам по собі, представлений як ідея, а не просто як продукт.

Gucci представив у своєму флагманському магазині пʼять іконічних предметів дизайну

Gucci представив у своєму флагманському магазині пʼять іконічних предметів дизайну

Gucci представив у своєму флагманському магазині пʼять іконічних предметів дизайну

«Якби ми склали всі об'єкти разом, ми б створили вітальню. Натомість ми вирішили позбутися меж, зумовлених тим, як ми використовуємо ці об'єкти, і створити свого роду простір. Плаваючі об'єкти не мають сенсу чи функції. Це просто форма, матеріальність, колір»,

— пояснює Гільєрмо Сантома, відомий своїм мультидисциплінарним підходом, що поєднує дизайн, архітектуру, скульптуру та сценографію.

Такий же візуальний підхід застосований і до вітрин на віа Монтенаполеоне, 7. В одній з них пара кросівок Gucci Cub3d — лімітованої серії, створеної з поєднанням 3D-друкованих елементів і власного матеріалу, — наче парить у повітрі та самостійно обертається в магнітній інсталяції. В іншій інсталяції 3D-принтер представлений як унікальний об'єкт, створений за індивідуальним дизайном самого Сантоми.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ