У 2022 році британська супермодель Кейт Мосс заснувала власний wellness-бренд Cosmoss, сформований довкола ідеї добробуту для душі й почуттів, пошуку балансу і спокою, самопізнання. Cosmoss був розроблений у співпраці з давніми подругами Кейт — дієтологинею Роуз Фергюсон і гомеопаткою Вікторією Янг — і пропонував засоби для догляду за шкірою, парфуми, а також чаї.
Однак менш ніж за три роки з моменту запуску бренд розпочав процес ліквідації: наприкінці червня Cosmoss подав заявку на припинення діяльності через процедуру примусового закриття. Бренд заборгував близько чотирьох мільйонів доларів, з яких понад три мільйони — Kate Moss Agency, агенції самої Мосс.
Як повідомляє Global Cosmetics News, причиною стали високі ціни на продукцію Cosmoss і обмежена присутність у роздрібній торгівлі.
До того ж бренд увійшов у переповнену нішу засобів для здоров'я та особистої гігієни в нестабільний період постійного зростання вартості життя. Тож Cosmoss не вдалося зберегти впізнаваність і постійну залученість споживачів після запуску.