Симбіоз театру та б’юті: партнерство бренду Lamel із театром Франка

Симбіоз театру та б’юті: партнерство бренду Lamel із театром Франка

Вперше на теренах України

АВТОР:

ФОТО: Надані компанією

ОПУБЛІКОВАНО: 27 березня 2025

Міжнародний бренд декоративної косметики Lamel, який спонукає жінок з усього світу експериментувати та проявляти себе, об’єднався у творчому партнерстві з Національним академічним драматичним театром імені Івана Франка. Протягом року акторки театру за допомогою косметики марки будуть проживати історії своїх героїнь на сцені.

«Партнерство — це коли мистецтво та бізнес знаходять спільну мову у створенні неймовірних речей, зокрема, на театральній сцені та за її лаштунками. Ми вдячні бренду Lamel за оновлення косметичних засобів для театру. Це не просто жест підтримки, а вияв щирої уваги до мистецтва, його естетики й самобутності»,

— говорить Євген Нищук, генеральний директор та художній керівник Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка.

Для Наталії Яроменко, засновниці Lamel, дружба з театром у такий креативний спосіб — логічний жест уваги від соціально відповідального бізнесу. Таким чином мистецтво та бізнес доповнюватимуть одне одного. А надто нині, коли акторки театру, готуючись до виходу на сцену, переважно використовують саме декоративну косметику і лише для окремих ролей — професійний грим.

«Театр в Україні переживає неймовірний ренесанс, і ми, звичайно, дуже пишаємось, що в театрі Івана Франка довірили нам своїх неймовірних акторок. Уперше у своїй історії! Буду відвертою, для нас це виклик. Перевірити, чи дійсно наша косметика може підтримати будь-яке перевтілення, особливо на такому високому рівні, як у виставах головної театральної сцени країни»,

— ділиться Наталія Яроменко, засновниця Lamel.

Це партнерство — унікальний досвід, зокрема для української культури, адже у світі б’юті-бренди давно долучаються до створення чогось особливого: наприклад, Charlotte Tilbury розробили макіяж для вистави «Емма» за романом Джейн Остін, який показують у Театрі Абатства в Дубліні, а Giorgio Armani були б’юті-партнером театру опери та балету La Scala у Мілані з 2021 по 2022 рік.   


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ