Відомий своїми новаторськими рішеннями у галузі одягу й аксесуарів, Miu Miu повертається у beauty-сегмент — відтепер за ліцензією L’Oréal Group — і представляє свій перший з моменту її підписання парфум. Аромат отримав назву Miutine, що походить від французького mutine, у перекладі — «бунтарка».
За словами Ладан Ларі, генеральної директорки Miu Miu Beauty, Miutine стане символом нової глави для Miu Miu. Розроблений парфумером Домініком Ропьоном, він увібрав у себе ключові елементи ДНК бренду — позачасовість і водночас піднесений дух, зухвалість, безкомпромісність, вільний дух і легку радість.
Несподіваним у Miutine стало рішення парфумера поєднати в ароматі одразу декілька «смачних» нот. Однак, як розповів Harper`s Bazaar сам Ропьон, саме фрукти й гурманські смаки першими спадають на думку, коли думаєш про щось настільки молоде й сповнене радості як Miutine.
Так, верхньою нотою аромату стала полуниця Mara des Bois — французький сорт, що багатий на смак та аромат; базові ноти Miutine — коричневий цукор та амбра. Домінік Ропьон додав до парфуму також гарденію, жасмин, рожеву олію з Туреччини, мох і пачулі.
Обличчям нового аромату стала подруга й амбасадорка бренду Емма Коррін, яка вже близько 10 років працює з Miu Miu. У кадрі акторка позує у вбранні з подіумних колекцій бренду: знакових мікрошортах у жовтому відтінку, структурованому жакеті, сорочках, сатинових сукнях довжиною до коліна у парі з гетрами, вкороченому блейзері тощо.
«Етос, що лежить в основі Miu Miu, значною мірою полягає у самовираженні та індивідуальності, що справді резонує зі мною. Цей аромат, а також кампейн побудовані навколо самовираження, справді заохочують його, і це прекрасно»,
— цитує Емму Коррін Harper`s Bazaar.