Dior поділився новими кадрами рекламної кампанії аромату J’adore за участі Ріанни

Кожна деталь стає фрагментом історії

АВТОР:

ФОТО: Instagram: @dior

ОПУБЛІКОВАНО: 14 березня 2025

У червні 2024 року Ріанна стала обличчям аромату J’adore від Dior. Модний дім зустрів співачку з теплими обіймами, адже її історія сильної та вільної жінки перегукується з цінностями парфуму. Образ Ріанни є чуттєвим, яскравим, сонячним і водночас випромінює розкішну елегантність. Ці риси бренд віднаходить і у J’adore Dior. 

Флакон J’adore — це втілення жіночності та елегантності. Його форма переймає чуттєві вигини легендарної амфори, створеної Крістіаном Діором. Вона прикрашена оновленим «намистом», що немов обвиває шию жінки. 

«J’adore, за словами Ріанни, — це впевнений, привабливий ідол, що випромінює красу та грацію»,

— поділилися в Dior

Dior поділився новими кадрами рекламної кампанії аромату J’adore за участі Ріанни

У співпраці з fashion-фотографом Стівеном Кляйном Dior заходився створювати нову рекламну кампанію за участі Ріанни, дія якої розгортається у Версалі. Наносячи на себе аромат J’adore, артистка перевтілюється. Вона скидає із себе стриманий total black look із сонцезахисними окулярами й одягає корсетну сукню золотистого відтінку, яку оздоблює розсип кристалів, і доповнює її широкими перлинними браслетами та намистом. 

Дзеркальна зала Версалю стає її подіумом, Великий канал Версалю — її сцена. Це чарівна метаморфоза, яку переживає Ріанна.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ