У червні 2024 року Ріанна стала обличчям аромату J’adore від Dior. Модний дім зустрів співачку з теплими обіймами, адже її історія сильної та вільної жінки перегукується з цінностями парфуму. Образ Ріанни є чуттєвим, яскравим, сонячним і водночас випромінює розкішну елегантність. Ці риси бренд віднаходить і у J’adore Dior.
Флакон J’adore — це втілення жіночності та елегантності. Його форма переймає чуттєві вигини легендарної амфори, створеної Крістіаном Діором. Вона прикрашена оновленим «намистом», що немов обвиває шию жінки.
«J’adore, за словами Ріанни, — це впевнений, привабливий ідол, що випромінює красу та грацію»,
— поділилися в Dior.
У співпраці з fashion-фотографом Стівеном Кляйном Dior заходився створювати нову рекламну кампанію за участі Ріанни, дія якої розгортається у Версалі. Наносячи на себе аромат J’adore, артистка перевтілюється. Вона скидає із себе стриманий total black look із сонцезахисними окулярами й одягає корсетну сукню золотистого відтінку, яку оздоблює розсип кристалів, і доповнює її широкими перлинними браслетами та намистом.
Дзеркальна зала Версалю стає її подіумом, Великий канал Версалю — її сцена. Це чарівна метаморфоза, яку переживає Ріанна.