Напередодні зимових свят модний дім Chanel представив нову книгу, що досліджує 100-річну історію б'юті-лінії бренду. Авторкою видання The Allure of Makeup («Привабливість макіяжу») стала французька письменниця і журналістка Наташа Фрейзер, що раніше працювала над біографічними книгами про Крістіана Діора та Енді Воргола і стала співпродюсеркою документальної стрічки про Карла Лагерфельда. Вона дослідила архіви бренду, знакові фотографії та рекламні кампанії.
Звичайно, видання починається з розповіді про засновницю бренду Габріель Шанель та її культовий аромат Chanel №5, створений у співпраці з парфумером Ернестом Бо і представлений світу в 1921 році. За три роки вони заснували компанію Société des Parfums Chanel, щоб масштабувати виробництво. У 1924-му бренд презентував клієнтам свою першу губну помаду та пудру.
Книга пропонує зануритися в історію інновацій та пошуків бренду, що дали поштовх створенню нових популярних продуктів — від парфумованого крему для рук до ароматів Coco Mademoiselle, Chance і Bleu de Chanel, помади Rouge Allure та лаку для нігтів Le Vernis.
Видання нагадує про найважливіші позиції, водночас кожен розділ фокусується на знаковому для дому кольорі: чорному, білому, бежевому, червоному, рожевому, золотому та синьому. Над палітрою бренду працюють художниці Еммі Драме, Сесіль Паравіна та Валентина Лі, що входять до об'єднання Cometes Collective і допомагають формувати майбутнє б'юті-лінії Chanel.
Нагадуємо, що на початку грудня бренд також презентував новий фешн-фільм, героїнею якого стала володарка премії «Оскар» Тільда Свінтон, а режисером — Вім Вендерс, автор стрічок «Париж, Техас» та «Небо над Берліном».
Нову книгу представив прихильникам бренду і LOEWE. Видання присвятили 10-річчю діяльності Джонатана Андерсона на посаді креативного директора.