Рожевий жовтень: благодійні ініціативи брендів до Місяця обізнаності про рак молочної залози

Рожевий жовтень: благодійні ініціативи брендів до Місяця обізнаності про рак молочної залози

Важлива підтримка та підвищення обізнаності

АВТОР:

ФОТО: Надані брендами, Instagram-сторінки і сайти брендів

ОПУБЛІКОВАНО: 23 жовтня 2025

Ще з 1980-х років у всьому світі жовтень є Місяцем обізнаності про рак молочної залози. У цей час рожевий колір набуває особливого значення: він стає символом турботи про здоров’я й уважного ставлення до себе, закликом до регулярного проходження обстежень. 

Рак молочної залози є найпоширенішим раком серед жінок у світі — щороку він складає 25% всіх випадків раку, діагностованих у жінок. Водночас, згідно з прогнозами ВООЗ, в однієї з 12 жінок протягом життя буде діагностовано рак молочної залози.

Рак молочної залози стає причиною однієї з шести смертей жінок. Дані CRUK стверджують: 23% летальних випадків можна було попередити. За умови раннього виявлення рак молочної залози добре піддається лікуванню, тож вчасна діагностика рятує життя. 

Аби підвищити рівень обізнаності щодо раку молочної залози та закликати жінок до регулярного проведення самообстеження грудей і проходження скрінінгів, модні бренди долучаються до ініціативи «Рожевий жовтень». Своїми проєктами вони підтримують діяльність фондів, спрямованих на боротьбу з раком молочної залози та поширюють інформацію про хворобу, заохочують жінок дбати про своє здоров’я. 

Сьогодні пропонуємо вам детальніше ознайомитися з деякими ініціативами від світових та українських брендів. 

Ralph Lauren 

У 2000 році Ralph Lauren представив свою першу кампанію Pink Pony, присвячену боротьбі з онкологічними захворюваннями. Символом цієї ініціативи стала рожева версія культового логотипа бренду. 

З нагоди 25-річчя проєкту Ralph Lauren випустив лінійку, до якої увійшли жіночі, чоловічі та дитячі худі, бейсбольні кепки, футболки, джемпери, флісові шорти, куртки та ряд інших виробів. 

100% коштів від продажу бейсбольної кепки Pink Pony Twill Ball Cap та худі Pink Pony Cable-Knit Hoodie, а також 25% від продажу інших позицій будуть спрямовані до Фонду «Рожевий поні» або інших благодійних організацій, що займаються боротьбою з раком. 

NORBA 

Український бренд спортивного одягу NORBA об’єднався з method.clinic — сучасним багатопрофільним медичним закладом, що пропонує якісні діагностичні та профілактичні послуги, зокрема ультразвукову діагностику. Протягом жовтня NORBA дарує своїй спільноті знижку 50% на УЗД молочних залоз, яка діятиме до 15 листопада. 

До співпраці також долучилася художниця Ольга Чикало, яка до Рожевого жовтня розробила спеціальну ілюстрацію — втілення ніжності, сили й підтримки. 

Рожевий жовтень: благодійні ініціативи брендів до Місяця обізнаності про рак молочної залози

Sézane 

Бренд підтримує Місяць обізнаності про рак молочної залози вже протягом 7 років, підтримуючи Фонд дослідження раку серед жінок (WCRF). 

Цьогоріч Sézane випустив шарф Louise, 100% від продажів якого будуть спрямовані до програми соціального впливу DEMAIN, що підтримує здоров’я і захист жінок. 

Good People 

Український бренд Good People запустив лімітований рожевий лонгслів, присвячений місяцю обізнаності про рак молочної залози. 100% прибутку від його продажу буде передано Благодійному фонду «Квітна». Кошти спрямують на підтримку роботи медичного центру в місті Києві, де будуть проводитися обстеження для всіх, хто цього потребує. 

Рожевий жовтень: благодійні ініціативи брендів до Місяця обізнаності про рак молочної залози

MUST HAVE 

In October We Think Pink («У жовтні наші думки рожеві») — під таким гаслом MUST HAVE провів свою кампанію до Рожевого жовтня, що розвінчувала міфи про рак молочної залози та наголошувала на важливості регулярних обстежень. 

Кампанію бренд супроводив релізом спеціальної рожевої хустки. Усі кошти від її продажу будуть скеровані до фонду Inspiration Family Ukraine. 

Рожевий жовтень: благодійні ініціативи брендів до Місяця обізнаності про рак молочної залози

MarkoSoli 

У Місяць обізнаності про рак молочної залози ювелірний бренд MarkoSoli представив особливе намисто з рожевим кварцом та срібною пташкою — символом віри та любові до себе. Увесь прибуток від продажу прикраси бренд передасть Львівському онкоцентру — на підтримку жінок, які проходять лікування раку молочної залози. 

Aweskin x TBR 

Космецевтичний бренд Aweskin спільно з TBR створили дроп рожевих піжам Soft Blush Charity Set, що нагадує про важливість турботи про себе. 

100% прибутку від продажу піжами буде спрямовано на підтримку дорослих пацієнтів Inspiration Family Ukraine. 

Рожевий жовтень: благодійні ініціативи брендів до Місяця обізнаності про рак молочної залози

«ХУІЗИТ» 

Упродовж Місяця обізнаності про рак молочної залози бренд «ХУІЗИТ» передає 20% з кожної покупки рожевих позицій до благодійного фонду Inspiration Family Ukraine.

Рожевий жовтень: благодійні ініціативи брендів до Місяця обізнаності про рак молочної залози


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ