Компанія DP Media отримала ліцензійні права, надані Hearst Magazines, на публікацію видання Harper's Bazaar, управління вебсайтом harpersbazaar.com.ua, соціальними мережами, а також організацію публічних заходів видання в Україні.
Сайт harpersbazaar.com.ua відновив роботу на чолі з головною редакторкою Катериною Поповою у грудні цього року. Про терміни виходу друкованих версій видань буде повідомлено додатково.
Редакційні команди брендів надаватимуть читачам найсвіжіші новини зі світу моди, краси та світського життя, прагнучи до подальшого зростання читацької аудиторії, зберігаючи водночас баланс між розважальною інформацією та контентом, що відповідає реаліям часу. Не менш важлива увага приділятиметься публічним заходам під патронатом видань з метою посилення їхньої соціальної та культурної місії.
«Ми надзвичайно раді повернути на вітчизняний ринок такі шановані бренди, як Harper’s Bazaar та Cosmopolitan, аби й надалі пропонувати найбільш креативні та ефективні комунікаційні рішення для партнерів з урахуванням досвіду нашої роботи. Ми впевнені, що наші спільні зусилля з однією з найбільш впливових медіакомпаній світу — Hearst Magazines відіграють важливу роль у подальшому розвитку брендів Harper’s Bazaar та Cosmopolitan на українському ринку»,
— зазначає Наталія Дунайська, видавець і CEO компанії DP Media.
«Ми раді співпрацювати з DP Media, оскільки Hearst перезапускає Cosmopolitan та Harper's Bazaar в Україні, — сказав Джонатан Райт, президент Hearst Magazines International. — Ми вважаємо, що наші знакові бренди відіграють важливу роль у залученні, надиханні та інформуванні читачів із широкого кола тем, і ми з нетерпінням чекаємо можливості порадувати та залучити аудиторію на цьому важливому ринку».
«Повернення Harper's Bazaar в Україну — це подія, на яку ми всі довго чекали! Цей світовий бренд завжди служив синонімом елегантності, стилю та вишуканості, і тепер ми маємо можливість знову насолоджуватися ним у нашій країні. Наша місія — надихати та інформувати, у тому числі робити статті та проєкти, які підтримуватимуть наших читачів та читачок у такий важкий час, час війни. А ще — мода та мистецтво не лише допомагають відволіктися, а й відбивають нинішні події та справді спрацьовують як захист, коли психоемоційний стан порушений. Хочу від душі подякувати нашій команді найкращих, яка так злагоджено і професійно створювала те, чим ми зараз дуже пишаємось — сайт, який буде рости і розвиватися ще дуже багато років і після нас, бо Harper’s Bazaar — це про вічне, таке медіа має бути в Україні і тепер воно в Україні знову! Ну що ж, оцінювати нашу роботу тепер вам, наш читач, тому запрошуємо у світ інтелектуальної моди і культури, на наш сайт Harper’s Bazaar — harpersbazaar.com.ua»,
— коментує шеф-редаторка сайту Катерина Попова.
Про терміни виходу друкованої версії видання буде повідомлено додатково.