Цієї неділі, 25 травня, ми відзначатимемо День Києва, тому сьогодні пропонуємо вам звернутися до столиці мовою моди й зізнатися їй у коханні.
Уже давно одяг та аксесуари перестали бути лише елементами стильного вигляду — це маніфест, що говорить про наші цінності, почуття та емоції. А у випадку з Києвом це ще й спосіб висловити повагу до його тисячолітньої історії, архітектурної спадщини, людей і символів, що формують ідентичність міста.
Каштани, «Київський торт», жетони метрополітену, перепічка — такі дорогі серцю кожного киянина символи, до яких у своїх роботах звертаються і дизайнери. Тож для тих, хто прагне втілити любов до Києва через свої аутфіти, ми підготували добірку одягу та аксесуарів.
Kachorovska
Бренд презентує свіжий і жіночний символ Києва — київську троянду. Це водночас і молодіжний танцювальний павільйон в Хрещатому парку, і хрустка випічка з фруктовою начинкою, що походить з Польщі, але була надзвичайно популярною на Київщині. Створену спеціально для ЦУМ Київ капсулу Kachorovska розвиватиме протягом року, надихаючи вас любити й цінувати себе та наше місто.
LITKOVSKA x SYNDICATE
Колаборація Kyïv-Kommitment брендів LITKOVSKA і SYNDICATE досліджує ідею Києва як міста руху, вибору та сміливості бути тут, попри всі виклики. До лінійки увійшли футболки з принтами Kyiv Marathon і Kyiv Focus Group, а також модель з дизайном від переможця конкурсу, присвяченого візуальному дослідженню Києва.
Support by POUSTOVIT x KSENIASCHNAIDER
Support by POUSTOVIT і KSENIASCHNAIDER об’єднали енергії, стилі та меседжі заради одного — підтримати Київ і його молодь у дні, коли місто святкує свій день народження. 24 і 25 травня бренди проведуть pop-up, де на гостей чекатимуть спеціальна футболка-колаборація, нові релізи SUPPORT і співпраця з художником Nameless.
20% від прибутку будуть направлені на збір для VETERANKA.
diadia
Цьогоріч diadia представляє лімітовану серію футболок Kyiv Lovers Club, що віддає належне тренду на створення різних Clubs і водночас наголошує: кияни точно визначилися, до якого «клубу» вони належать.
Cultoni
Колекція Kyiv Digital Cake від Cultoni — це любовний лист Києву 00-х років, головним героєм якого виступає культовий «Київський торт». Його образ закодовано у кольорах і текстурах, а також авторських патернах каштана.
Must Have
Бренд представив спеціальний дроп «Київ тримає», до якого увійшли футболки, кепки і хустки, натхнені флорою столиці. Виконані в актуальних жовтому, блакитному і коричневому, а також базовому білому кольорах, вони стануть частинкою улюбленого міста, що завжди з вами.
BEVZA
У 2022 році BEVZA випустив колекцію знакових прикрас із головним символом Києва — каштаном, а за рік представив доповнення до лінійки. Так, до неї увійшли сумки у вигляді жетона метро.
KATRIA
Київ увесь час змінюється, та водночас лишається собою: 6 серпня 2023 року на щиті Батьківщини-матері встановили рідний тризуб — і KATRIA вшанував цю подію у прикрасі. Окрім цього, до колекції також увійшли вироби з листям каштана, жетоном метро і навіть легендарної перепічки.
Jewelry Lab
«Київські каштани» — знакова для Jewelry Lab колекція, що втілює тепло любові до рідного міста через різноманітні інтерпретації головного її символу. До лінійки входять підвіси, браслети, сережки, кафи та каблучки.
Cote&Jeunot
Щороку Cote&Jeunot представляє до Дня Києва прикраси, які стають знаковими для мешканців столиці та заново розкривають його символи. В асортименті бренду нині представлені численні підвіси й сережки, виконані у формі листя каштана або жетону метро.