Кольори — це більше ніж просто відтінки в палітрі. Вони здатні змінювати настрій, формувати образ та підкреслювати нашу індивідуальність. У гардеробі кольори відіграють ключову роль: вони допомагають виділяти потрібні акценти, підкреслювати переваги й навіть візуально коригувати силует.
Але якщо говорити про прийдешній рік, то деякі кольори мають особливо красномовний вигляд. Сьогодні ми пропонуємо вам розглянути палітру колекцій українських брендів. 5 кольорів, які вже зараз заслуговують на статус вічно актуальних, стають головними героями, здатними оживити як класичний монохром, так і найсміливіші образи.
Тож які відтінки гратимуть ключову роль у наших аутфітах наступного року? Ми вибрали 5 кольорових образів з нових колекцій українських брендів — вони чудово впишуться в гардероб-2025 і точно допоможуть розфарбувати будні яскравими акцентами.
Mocha Mousse
У це важко повірити, але ще 10 років тому світові баєри ставилися до коричневого кольору з пересторогою. Його вважали некомерційним і складним у стилізаціях, тому замовляли дуже неохоче. Ситуація змінилася під час пандемії — замкнені у своїх квартирах люди відчували гостру нестачу спілкування з природою і стали робити підсвідомий вибір на користь кольорів, які з нею асоціюються. Так настав зоряний час коричневого, який триває до сьогодні, особливо після того, як PANTONE об’явив один з його відтінків — Mocha Mousse — головним кольором 2025-го. В новій колекції KULAKOSKY він ефектно об'єднаний з яскраво-бірюзовим.
Бургунді
Про бургунді цієї осені не писав тільки лінивий, але його не можна назвати неочікуваним модним спалахом, адже без багряно-винних відтінків холодний сезон просто неможливо уявити. У різних варіаціях і під різними назвами ця кольорова гама постійно присутня в сезонному гардеробі — усі пам’ятають такі назви, як марсала, бордо чи марун. Обожнюють ці кольори й у закарпатському бренді SARNA, у ДНК якого колір грає особливу роль.
«Наш бренд народився в серці Карпат, де природа сама демонструє найкращі поєднання кольорів. А бургунді для мене завжди був символом листопаду, коли навколо “палає” кожне дерево, а наші винороби вже збирають перший врожай»,
— розповідає засновниця марки Оксана Білецька.
Сірий
Сірий називають кольором мегаполісів: сірі хмарочоси, сірий асфальт, сірі авто та сірий офісний одяг. Але насправді сірий — це всесвіт з купою відтінків, кожен з яких має свій настрій і характер.
«Я люблю сірий за його універсальність — він відкриває простір для експериментів з формою та деталями»,
— розповідає дизайнерка Ірина Виставна з бренду VIGO WEAR.
Її слова підтверджує нова колекція, де сірому віддана одна з найголовніших ролей. Наш фаворит — блейзер із щільної пальтової тканини архітектурного крою, який одним своїм видом вселяє впевненість у власні сили.
Топлене масло
Колір топленого масла у 2024-му став свіжою альтернативою класичним бежевим відтінкам, і в наступному році він продовжить свою переможну ходу. Цей ніжний відтінок поєднує теплоту і затишок, додаючи романтичного флеру будь-якому образу. Нам подобається, як з ним працює бренд, який використовує м’якість кольору топленого молока в поєднанні з шовковою гладкою фактурою.
Темно-зелений
Зелений колір зазвичай асоціюється з весною і пробудженням природи, але в холодний сезон він звучить не менш життєствердно, але в більш стриманому та приглушеному вигляді. Нам подобається, як ця колірна гама поєднується з фактурною в'язкою у затишних светрах чи кардиганах, продовжуючи один з глобальних трендів останніх років — зміцнення зв’язку людини з природою. Ідеальний приклад ми знайшли в новій колекції O’TAJE.