Іміджеві окуляри: стильний аксесуар чи нова корпоративна естетика?

5 трендових варіантів

АВТОР:

ФОТО: spotlight/launchmetrics

ОПУБЛІКОВАНО: 13 листопада 2024

Здається, часи, коли окуляри носили виключно за потреби краще бачити, вже минули. Завдяки бренду Miu Miu та показу осінь-зима — 2023/24 ми почали дивитись на окуляри з прозорим склом під абсолютно іншим кутом. Потім до старого/нового тренду на офісну естетику долучились бренди: Kenzo (з акцентною чорною оправою), Saint Laurent (з ефектом стриманої розкоші) та Prada (з трішки еклектичним проявом). Цікавим також є те, що усе це сталось саме в постпандемічний період і подібного роду тенденція додала певного гламуру, звичній корпоративній етиці.

Стилістка Марина Мартинів сформувала наочний перелік трендових прозорих окулярів, які додадуть неабиякого шарму до вашого стилю. 

Марина Мартинів

З активною чорною оправою в стилі KENZO

В 1920-х роках, коли кінематограф розвивався шаленими темпами, знаменитості додавали окуляри до свого іміджу, щоб створити впізнаваний та стильний образ. А в 1950-х роках у цьому стильному аксесуарі можна було не один раз зустріти Одрі Хепберн. Мушу зазначити, що в той час це було не лише елегантно, але й доволі сміливо. У сезоні весна-літо — 2024 бренд Kenzo розпочав свою колекцію саме з окулярів у драматичній оправі, які ідеально доповнили ДНК бренду. Вони підійдуть для тих, хто любить нетипові та цікаві рішення стайлінгу, а особливого шарму набудуть в ансамблі з цупкими фактурами. 

Kenzo

Kenzo

Chimi

Chimi

З декоративними елементами в стилі Chanel

Окуляри з декоративними елементами є втіленням розкоші та класичного французького шику, притаманного Chanel. Бренд часто включає у свої колекції аксесуари з акцентом на золото, перли та камені, а також вишукані візерунки чи динамічні деталі у вигляді ланцюгів. Такі окуляри не просто стануть доповненням вже сформованого образу, а можуть зайняти передові позиції та опинитися серед головних акцентів портретної зони. До слова, ланцюжки в окулярах такого формату часто є знімними та дозволяють власнику експериментувати та креативити без меж.

Chanel

Chanel

BOSS

BOSS

Круглої форми в стилі Prada

Окуляри, а точніше оправа під назвою Browline, — стиль, який набув популярності у 50-х та 60-х роках, отримавши назву завдяки своїй характерній верхній лінії, що нагадує брови. Спершу аксесуари такого формату були популярними саме серед чоловіків і стали своєрідним символом професіоналізму та строгості, але з часом цей стильний іміджевий елемент перекочував і в жіночі гардероби. Альтернативою таким окулярам є варіанти з цільного матеріалу, які не мають жодних акцентів, проте привертають увагу завдяки своїй нетривіальній формі. 

Prada

Prada

Moscot

Moscot

Формальні в стилі офісної сирени від Saint Laurent

Не однією овальною формою єдиною. Rectangle або Bayonetta підійде для любительок структури та характерного прояву. Цього сезону бренд Saint Laurent не лише додав краватки та подіумну гіперболізацію в стилі Wall Street, але й закріпив тренд на прозорі окуляри, які ідеально доповнювали естетику офіційно ділового стилю. Особливо сексуально та грайливо такої форми окуляри грають в ансамблі з капрі та сорочкою вільного крою.

Saint Laurent

Saint Laurent

Eyevan

Eyevan

В естетиці 90-х: бачення бренду Miu Miu

Окуляри в стилі librarian-core є ключовим елементом однойменного стилістичного напрямку, який поєднує в собі естетику 90-х, вінтажу та мінімалістичного прояву. Такий собі традиційний, проте осучаснений образ книгоманки. Довгасті або овальні окуляри — ідеальний варіант для тих, хто хоче додати до образу інтелектуальної жіночності та зібраності. На контрасті стилізуємо з динамічними фактурами та романтикою, а якщо мета підсилити — обираємо брючний костюм чи комбінезон. 

Miu Miu

Miu Miu

Тренди окулярів 2025

Jimmy Fairly


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ