Париж — ключова точка на модній карті. Саме тут диктуються головні правила й тренди, а також відбуваються покази таких брендів як Louis Vuitton, Dior та Hermès.
Представляють вони не лише жіночі колекції, а й чоловічі — присвячений ним тиждень саме завершився вчора. Тож із цієї нагоди пропонуємо вам згадати найцікавіші покази чоловічого Тижня моди у Парижі сезону осінь-зима — 2025/26.
Louis Vuitton
Одним із найбільш обговорюваних чоловічих показів традиційно став Louis Vuitton, для роботи над яким Фаррелл Вільямс цього разу об’єднався зі своїм давнім другом NIGO. У сезоні осінь-зима — 2025/26 вони звертаються до епохи стилю Y2K — своє відображення вона знайшла, зокрема, у підвісах для розкладних телефонів, що кріпилися на пояс.
Відходячи від ковбойської естетики Фаррелл запрошує прихильників Louis Vuitton до Лувру. Локація ідеально відображає назву колекції Remember the Future («Пам’ятай майбутнє»). І йдеться не лише про роботу зі стилем епохи 00-х років, а й про аналіз архівів Модного дому.
Окрім цього, у колекції бачимо функціональний робочий одяг, класичні брючні костюми, денімові вироби та речі у мілітарній естетиці. Увагу глядачів також приковували валізи.
Dior Homme
Нова лінійка Dior Homme — це вишукане представлення елементів високої моди у чоловічому гардеробі, синтезу класики й новаторства. Однією з ключових і найпомітніших деталей шоу стали стрічки-пов’язки, що їх дизайнер Кім Джонс пов’язує з образом Казанови.
Гра маскулінності й романтизму закарбувалася також і у спідницях, натхнених японським хакама. Окрім цього, на показі бачимо об’ємні жакети з шовкової тафти та драпіровані блузи з відкритою спиною.
Кім Джонс звертається до архівів Крістіана Діора — навіть сама колекція є відсилкою до культової Ligne H Крістіана Діора 1954 року.
Yohji Yamamoto
На відміну від витонченого гардероба Dior Homme, Yohji Yamamoto представляє власну оду практичності й функціональності, що водночас випромінювала б вишуканість і естетичність. У роботі над лінійкою дизайнер особливу увагу приділив, зокрема, пуховикам.
«Пуховики зазвичай шиють із поліестеру, і виглядають вони дуже дешево. Я хотів зробити їх особливими та елегантними, але це було непросто»,
— прокоментував він.
Серед інших вагомих складових колекції — штани карго, деконструйовані костюми. Демонстрували їх зовсім не моделі, а звичайні художники, співаки та митці. Ямамото пояснив, що втомився від звичного формату Тижнів моди.
Hermès
Чоловіче вбрання сезону осінь-зима — 2025/26 очима Веронік Нічанян є водночас динамічним і стриманим, розробленим так, аби зустрічати виклики холодної пори року. Окрім цього, у колекції простежуються жокейські мотиви — це відсилає нас до кінного минулого бренду.
Hermès зосереджується на ідеально скроєному верхньому одязі та функціональних жакетах, светрах з геометричним принтом і вершково-жовтих кардиганах. Брюки цього сезону бренд обирає вузькі, виконані зі шкіри або замші.
Sacai
Змішаний показ осінньо-зимового сезону 2025/26 запрошує вас на прогулянку дикою стороною Sacai, де панують пустелі й вітри. Так, нове шоу бренду було натхнене романом Моріса Сендака «Там, де живуть чудовиська» (Where the Wild Things Are) 1963 року, що відобразилося у написах на самому одязі. Sacai розмірковує над темою дикої природи, а також про життя серед неї.
Колекцію наповнюють хутряні елементи верхнього одягу та взуття, шкіряні куртки з асиметричною застібкою-блискавкою, предмети лижного гардероба та пуховики. Цікавими були й рішення бренду щодо пальт, адже вони транслюють один із масивних трендів майбутнього сезону, який ми бачили у Lanvin, — експерименти з лацканами.
Зазначимо, що у рамках шоу були презентовані співпраці бренду Sacai з Carhartt WIP, UGG і J.M. Weston.