Spooky season: кампейни модних брендів, сповнені моторошної атмосфери Гелловіну

Spooky season: кампейни модних брендів, сповнені моторошної атмосфери Гелловіну

Найцікавіші знімання

АВТОР:

ФОТО: Instagram-сторінки і сайти брендів, Томас Лор, Маркус Мем

ОПУБЛІКОВАНО: 31 жовтня 2025

Мода і жахи стають несподівано близькими, коли йдеться про Гелловін. І це не лише про знаменитостей, які з року в рік змагаються у креативності свого вбрання, — а й про колекції та рекламні кампанії світових брендів. Надихаючись культовими образами із фільмів жахів: від Мортиції Аддамс до близнючок зі стрічки «Сяйво», вони представляють власні інтерпретації їхніх елементів. 

Зокрема, цьогоріч бренд окулярів Gentle Monster представив короткометражну картину Наді Лі Коен за участі Гантер Шафер, у якій режисерка відтворила легендарну сцену із Джеком Ніколсоном. Окрім цього, класику жахів переосмислював Zara, який зіркою свого кампейну зробив українського манекенника Юру Романюка. 

Сьогодні пропонуємо вам згадати й деякі інші рекламні кампанії модних брендів — від Saint Laurent до Dior — які звертаються до теми Гелловіну. 

Alexander McQueen 

Готичні мотиви, декаданс й темна романтика завжди були вагомою складовою ДНК Alexander McQueen. Сам Лі Макквін нерідко розмірковував про тему смерті, говорив через свої колекції про насильство. Його колекції, серед яких Highland Rape, Dante, The Horn of Plenty та інші, ставали центральним об’єктом обговорення у світі моди, жахаючи публіку. 

У 2022 році напередодні Гелловіну Alexander McQueen презентував анімаційний ролик режисерки Ізабель Герретт. Він переносив глядача у зачарований ліс, сповнений змій, павуків, метеликів й елементів черепа. Короткий мультфільм був присвячений святковій колекції бренду. 

Також цьогоріч Шон Макгірр, новий креативний директор Alexander McQueen, напередодні Гелловіну випустив декоровану черепами хустку. У кампейні вона викладена на розбитій люстрі, що немов зірвалася зі стелі. Хустка також є частиною святкової лінійки. 

Alexander McQueen 

Saint Laurent 

Естетику скелетів досліджував й Ентоні Ваккарелло у лінійці аксесуарів Saint Laurent. До неї увійшли ланцюжки, браслети та брелоки, а також ряд товарів для дому — статуетки, свічки та масивні сталеві черепи. Однак ключовим елементом колекції стала шахова дошка, на якій замість фігур використовуються черепи. 

Реліз лінійки супроводило тематичне знімання, виконане у чорно-білих тонах. Вітрини магазинів, де ексклюзивно продавалися вироби з лінійки, прикрасила проєкція 3D-павука, розроблена німецьким художником Фридрихом Ван Шуром. 

Dior 

Окрім цього, у 2021 році Dior випустив лінійку посуду й декору для дому, присвячену Гелловіну. Для роботи над нею Марія Грація К’юрі, тодішня креативна директорка Дому, об’єдналася з іспанським художником П’єтро Руффо. 

Вихід колекції знаменував тематичний кампейн, у якому фарфорові тарілки з чорно-білим візерунком прикрашали стіл разом зі свічками й реалістичними гарбузами, виготовленими з кераміки. 

Moschino 

У 2019 році Moschino під керівництвом Джеремі Скотта представив колекцію Resort 2020, темою якої стала класична голлівудська горрор-естетика. Дизайнер черпав натхнення із таких кінокартин як «Крик», «Едвард руки-ножиці», «Сяйво», «Франкенштейн» та інших знакових стрічок. 

Показ цілковито занурив гостей у похмуру атмосферу жахів: його локацією став майданчик Universal Studios, а вбрання моделей оздоблювали принти у вигляді скелетів, павутиння, ланцюги, медичні шви та ікла вампірів. Сумки-тоути прикрашали малюнки з графом Дракулою, інші ж були виконані у формі гелловінського гарбуза. 

Хоча показ лінійки відбувся у червні, напередодні Гелловіну fashion-фотограф Маркус Мем представив тематичний кампейн. Його зіркою стала, зокрема, Сьюкі Вотергаус. У кадрі вона перевтілилася у Беррімор із фільму «Крик». Також на світлинах бачимо дрег-квін Вайолет Чачкі в образі Мортиції Аддамс. 

JW Anderson 

У своїй творчості Джонатан Андерсон нерідко звертається до кінематографа, тож не дивно, що натхненням для його гелловінської колекції 2022 року став культовий фільм Браяна де Пальми «Керрі», що є адаптацією однойменної книги Стівена Кінга. 

У рекламній кампанії вироби із зображенням Сіссі Спейсек, яка свого часу виконала роль Керрі, демонструє Лілі Макменамі. Поза кадром працював модний фотограф Томас Лор. 

Schullin 

Цьогоріч австрійський ювелірний бренд Schullin продемонстрував каблучки у незвичний спосіб. Руки моделей стирчали просто з коробок бренду, також вироби огортали запалені свічки. 

«У мерехтливому світлі свічок кільця відкидали мінливі тіні, їхні кути та відблиски вигиналися в темряві ночі Геловіну», 

— йдеться в описі кампейну.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ