Алессандро Делль Аква цього сезону вирішив зануритися у кінематографічний світ Софії Копполи, знайшовши натхнення у трьох її культових фільмах. Колекція No. 21 осінь-зима — 2025/26 стала своєрідним діалогом між модою та кіномистецтвом, демонструючи фірмове вміння дизайнера балансувати між стриманістю та елегантною провокацією.
На бекстейджі перед показом було легко помітити, що головним джерелом натхнення стали кадри з фільмів Копполи. Moodboard, наповнений сценами з «Труднощів перекладу», «Незайманих самогубств» і «Марії-Антуанетти», визначив структуру колекції. Кожна з цих стрічок стала референсом для створення окремих візуальних блоків, які поступово змінювали один одного на подіумі.
Три фільми — три стилістичні напрями
Якщо розглядати колекцію через призму натхнення, стає очевидним, як Делль Аква інтегрував впізнавані мотиви з кіно у свої дизайни.
— «Труднощі перекладу» (Lost in Translation) задали мінімалістичний тон початку показу. Чорні вовняні пальта, чіткі графічні силуети, варіації на тему маленької чорної сукні — усе це мало стриманий і дуже лаконічний вигляд. Це відсилання до естетики стрічки, в якій головна героїня Скарлетт Йоханссон вражала саме своїм впізнаваним стилем.
— «Незаймані самогубці» (The Virgin Suicides) стали основою для більш чуттєвих образів із прозорими тканинами, білизняними мотивами та ніжною романтикою. Легкі сукні, делікатні мережива та акцент на невимушену сексуальність перегукуються з естетикою цього фільму, де одяг підкреслював тендітність головних героїнь.
— «Марія-Антуанетта» (Marie Antoinette) додала колекції пастельних відтінків і декоративної розкоші. До кінця показу палітра насичується пудрово-рожевими, лавандовими та персиковими відтінками, а форми стають пишнішими.
Декоративність як об’єднуючий елемент
Попри те що колекція розділена на три тематичні частини, їх об’єднує один ключовий мотив — бант. Цей декоративний елемент з’являється в найрізноманітніших формах: від невеликих акцентів на комірах і рукавах до великих, виразних деталей, які стають центральним елементом образу.
Окрім бантів, дизайнер активно використовує й інші декоративні прийоми:
- Квіткові мотиви, що з’являються як на спідницях кльош, так і на об’ємних пуховиках із тканини «дюшес».
- Пір’я, яке прикрашає прозорі ансамблі з органзи або з’являється у вигляді делікатних деталей на пальтах oversize.
- Об’ємні 3D-рози, що роблять ефектними навіть найлаконічніші сукні.
Гра контрастів і поєднання непоєднуваного
Щоб збалансувати надмірну ніжність і романтичність, Делль Аква додає до колекції грубіші елементи. Маскулінні сорочки, об’ємні вельветові штани, грубої вʼязки кардигани — усе це додає образам структурованості та легкого відчуття недбалості.
Сам дизайнер описав цей підхід як «поєднання того, що, здається, не має поєднуватися». Саме цей баланс між жіночністю та чоловічими силуетами, між ніжністю та грубими фактурами робить колекцію такою цікавою і сучасною.
No. 21 осінь-зима 2025/26 — це колекція, у якій мода зустрічається з кінематографом, а ностальгія поєднується з сучасністю. Алессандро Делль Аква вкотре довів, що його дизайнерський почерк базується на складній грі контрастів, де елегантність межує з провокацією, а класика — з експериментами.