Напередодні Dior під керівництвом Марії Грації К’юрі представив нову круїзну колекцію, і шоу відбулося не абиде, а у знаковому й близькому самому Крістіанові Діору місці — у Шотландії. Показ Cruise 2025 повернув спадщину модного дому до країни через близько 70 років, відколи тут бував сам кутюр’є. В 1951 році він провів у Шотландії показ своєї весняно-літньої колекції, а у 1955-му організував шоу, що за сумісництвом також було благодійним балом.
Локацією для нового подіуму Dior виступили сади Замку Драммонд, зведеного близько 1409 року сером Джоном Драммондом. Вихід моделей на нього супроводжувала традиційна шотландська волинка.
Загалом натхненням для лінійки бренду слугувала Шотландія та історична фігура Марії Стюарт, страченої англійською королевою Єлизаветою I. При підготовці до шоу креативна директорка Dior відвідала паризький Musée de Cluny, аби побачити серію пізньосередньовічних гобеленів La Dame à la Licorne та дослідити роль жінок в епоху «Темних віків», а також Oxburgh Estate National Trust у графстві Норфолк, де письменниця Клер Хантер продемонструвала найбільшу колекцію вишивки, виконаної самою Марією Стюарт.
Так, одним із ключових елементів круїзної колекції Dior став тартан: ми бачили його на верхньому одязі, жакетах, спідницях, сукнях, брюках, шортах, гетрах та інших, навіть найбільш непередбачуваних елементах. З-поміж інших символів Шотландії, що були присутні на показі, — єдиноріг і чортополох. Помічаємо й емблему самої Марії Стюарт.
Як принт Марія Грація К’юрі використала мапу Шотландії, а також фото з шоу Крістіана Діора 1955 року. Останніми, до речі, вона оздоблювала кілти.
Окрім вагомого впливу історичних костюмів на образи моделей шоу Dior Cruise 2025, визначними рисами аутфітів були контрасти: так, поряд із мереживними напівпрозорими топами та брюками бачимо хутряний верхній одяг, поряд з беретами — балаклави, поряд з комірцями — чокери. Не можемо не виділити окремо й грубі чоботи, що стали буквально зірками показу.