Вперше представлені у 2018 році, мушлі стали елементом ДНК BEVZA. Світлана Бевза переконана, що кожна жінка дорогоцінна і кожна жінка — перлина. Мушлі у купальниках — це природне продовження попередніх колекцій, оскільки немає нічого більш органічного, ніж морський мотив під час літньої відпустки.
Героїнею BEVZA для першого запуску лінії купальників стала Маша Цуканова, яка знайшла своє покликання в психології, пропрацювавши в глянці 5 років.
Бренд запитав Машу про її рефлексії з цього приводу, і ось її відповідь:
«Сучасна жінка стоїть перед вибором між патріархальною та партнерською моделлю стосунків, а також самовизначенням через красу. Але ключ до рівності з чоловіками полягає у переосмисленні жіночності, сили та незалежності. Самовизначення та відчуття того, що за тобою стоїть спільнота, радикально усувають сором і біль і нарешті дозволяють зосередитися на тому, що ти маєш — своїй красі, а не витрачати енергію на те, чого у тебе немає. Індустрія моди, яка протягом багатьох років служила джерелом сорому, тепер часом передає зовсім інші повідомлення: про дозвіл і прийняття. Кампанія купальників Bevza з обличчям і тілом непрофесійної моделі за 40 дестигматизує старіння та ненормативну красу».
І Світлана, і Маша народилися та виросли у Києві, є шкільними однокласницями та роками спостерігали за самоствердженням одна одної.
«Я вважаю Машу ідеальною героїнею для цієї кампанії — розумною та сексуальною, ідеальною леді та прикладом для багатьох дівчат, які тільки починають свій життєвий шлях».
Лінійка представлена чотирма моделями купальників у чотирьох різних кольорах. Ці неокласичні, незмінні купальники можна легко додати до літнього гардеробу. Усі речі виготовлені з перероблених тканин, що робить цю колекцію безвідходною.