У межах Ukrainian Fashion Week нову колекцію представив Andreas Moskin, зосередивши свою увагу на класичному брючному костюмі. Однак цього разу у своєму дослідженні дизайнери Андрій Моськін та Андреас Білоус занурюються у 20-30-ті роки XX століття, які згодом увійшли в історію як епоха Розстріляного відродження.
Водночас Andreas Moskin демонструє модну індустрію у розрізі сучасних українських реалій. Змінюється герой бренду, а відтак і його вбрання. Моськін і Білоус досліджують і демонструють на подіумі адаптивний дизайн одягу.
Сьогодні пропонуємо вам оглянути ключові елементи показу Andreas Moskin сезону осінь-зима — 2025/26.
Нешаблонний підхід до класичного костюма
Брючний костюм — центральний об’єкт у колекціях Andreas Moskin, проте цього разу він змінюється і деконструюється під впливом авангардної прози українського письменника-експериментатора Майка Йогансена, які органічно поєднують урбаністичну динаміку та затишок природи.
Саме романи Йогансена як одного із представників української культурної еліти 1920-1930-х років стали джерелом натхнення і опорою для дизайнерів на їхньому шляху до розробки нової лінійки.
Вплив українського мистецького авангарду відчуваємо у піджаках. Зокрема, у подовжених моделях присутній нерухомий пояс, що створює виразний силует носія робочої форми. Окрім цього, Andreas Moskin повернувся до ідеї накладних кишень, проте із нестандартним розташуванням.
Основними матеріалами колекції стали традиційні для country wear твід, кашемір і шерсть. В'язані речі, такі як кофти, поло, майки та гольфи, доповнюють класичні костюми, створюючи гармонійне поєднання класики та повсякденного стилю.
У лінійці домінують природні кольори, серед яких марсала, авокадо та молочний, а ще одним елементом, який додає природності речам, є бахрома.
Символізм і сенси в одязі
Як розповіли засновники та дизайнери бренду, колекція не просто надихається українською культурною елітою, а відстежує та зображає етапи її становлення. Тернистий шлях, сповнений репресій і тиранії, що зрештою приводить до омріяної свободи.
Серед таких виробів із особливим сенсом — деконструйований костюм червоного та хакі кольорів.
«Асиметричне розташування швів на передній частині піджака наштовхує на думку про понівеченість і руйнацію. Загалом у цій колекції ми намагалися відобразити етапи становлення нашої культурної еліти — від чорних і червоних образів, які відсилають до часів цензури та воєн, й до світлих та відкритих образів, що символізують епоху незалежності та свободи»,
— поділилися Андрій Моськін та Андреас Білоус.
Одяг із функцією
У роботі свого бренду вже кілька сезонів поспіль дизайнери активно розвивають напрямок адаптивного дизайну одягу, створюючи і демонструючи на своєму показі вбрання для чоловіків із протезами рук і ніг.
Так, зокрема, у колекції Andreas Moskin сезону осінь-зима — 2025/26 рукави піджака знімаються за допомогою непомітної застібки. Спеціальні застібки є й на внутрішніх бокових швах штанів, вони допомагають за потреби швидко одягати чи знімати протез.