У флагманському магазині KSENIASCHNAIDER 19 березня відбулася закрита презентація одразу двох колекцій: весна-літо — 2024 від Ксенії Шнайдер та нової лінійки Luminant від преміального італійського бренду доглядової косметики [ comfort zone ].
Захід зібрав численних гостей, серед яких були лідери думок, представники fashion-видань та шанувальники брендів KSENIASCHNAIDER та [ comfort zone ].
Під час заходу гості познайомилися з новою колекцією KSENIASCHNAIDER весна-літо — 2024, а також особисто поспілкувалися з дизайнеркою Ксенією Шнайдер та отримали стилістичні поради.
Лінійку Luminant представили бренд-директорка [ comfort zone ] Олеся Божко і бренд-тренерка Юлія Шопяк. Спікерки познайомили гостей ближче з концепцією сталого розвитку та свідомого ставлення до довкілля, здоров’я і краси, які є основою філософії [ comfort zone ].
Зокрема, Luminant є втіленням принципів Conscious Skin Science. Як зазначила Юлія Шопяк, це колекція засобів, спрямованих на досягнення здорової, сяйливої, рівної шкіри без філерів та фільтрів. Сьогодні головними трендами у косметології є комплексний підхід до догляду за шкірою, якість та клінічна ефективність засобів, а також натуральні й чисті компоненти, і всім цим вимогам відповідає [ comfort zone ].
[ comfort zone ] та KSENIASCHNAIDER — це екобренди, які об’єднує спільна філософія та які чудово доповнюють один одного.