7 червня в UNIT.City вже вдесяте відбувся ELLE ACTIVE FORUM — щорічна подія від «ELLE Україна», яка об’єднує активних, свідомих і небайдужих. У часи викликів і змін форум залишається простором, де народжуються сенси, підтримка й натхнення.
Цьогоріч тема форуму — «Суспільство в часи викликів», тож у фокусі заходу — адаптація до нових реальностей, роль жінок у побудові майбутнього, ментальне здоровʼя, інклюзія, штучний інтелект, сила персональних медіа та переосмислення цінностей.
Відкрила подію своєю презентацію на тему «Технології та ШІ: вороги чи союзники?» Тетяна Лукинюк — директорка Google Україна.
Панельна дискусія та тему інклюзивності у контексті війни відбулася за участі Золи Кондур — проєктної менеджерки Ради Європи, Катерини Руссу — громадської діячки, координаторки програм ГО «Правозахисний Ромський центр», Олени Шевченко — голови ГО Insight та Катерини Приймак — очільниці руху Veteranka. Модерувала панель Наталя Нагорна — військова кореспондентка ТСН.
Про освіту без фільтрів та сучасні виклики у шкільному середовищі поспілкувались під час панельної дискусії Ліна Жигінас — СЕО мережі приватних освітніх закладів КМДШ ВСЕСВІТ і Соня Забуга — головна редакторка «ELLE Україна».
Ще одна панельна дискусія розглянула феномен персональних платформ як нових медіа. До обговорення долучились Наталя Островська, ведуча «1+1 Марафон» і ТСН, журналістка, менторка благодійного проєкту «Здійсни мрію» від 1+1 media і Тарас Березовець, начальник групи звʼязків із громадськістю відділу комунікацій Командування сил ТрО, майор ЗСУ. Модераторкою стала Анна Давиденко — селебриті-маркетинг-менеджерка, співавторка подкасту про PR, слова та сенси «Не під запис».
Представниці fashion-сфери обгорили як масштабувати український fashion-бізнес у нових умовах. У цій панельній дискусії взяли участь співзасновниця та СЕО Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська, заступниця голови правління Райффайзен Банку Наталія Гуріна, українська дизайнерка, засновниця бренду жіночого одягу BOBKOVA Крістіна Бобкова, СЕО та засновниця компанії RITO GROUP, брендів RITO і 91LAB Тетяна Абрамова та співвласниця українського бренду концептуального одягу Juliya Kros, кандидатка психологічних наук Олена Філь.
Ольга Дяченко — лікарка Sandler Wellness Center, акушерка-гінекологиня вищої категорії розказала про голлівудський протокол схуднення та омолодження.
Маріанна Григораш — директорка з бренд-маркетингу групи бізнесів Join UP!™ і SkyUp виступила з темою «ПодороЖИТИ — це підтримувати себе, щоб підтримувати Україну».
У межах ELLE ACTIVE FORUM гості мали змогу познайомитися з натуральною косметичною продукцією Phyt’s, які разом з beauty-партнерами Brocard, ARTDECO і COLLISTAR надали подарунки для всіх спікерів і відвідувачів.
На стенді бьюті-партнера ARTDECO гості могли роздивитися нову колецію «Золотий бриз на Французькій Рів'єрі» та зробити макіяж. Бренд COLLISTAR представив вдосконалену формулу культового антицелюлітного кріо-гелю COLLISTAR, а також новий кріоактивний талассо-скраб, який об’єднав справжню спа-процедуру таласотерапії та ароматерапії, вперше поєднавши їх із силою активного холоду.
Пригощав гастрономічний партнер Parkovy Roof Kitchen. Настрій забезпечувало німецьке ігристе Latinium. Освіжаючий партнер — артезіанська вода Avalon. За флористичне оформлення відповідали Luve&Co.
Всі кошти від продажу квитків було спрямовано на допомогу ЗСУ, а саме — на FPV-дрони для 71-ї єгерської бригади ДШВ.