У межах Ukrainian Fashion Week вперше відбулася бізнес-конференція про виклики модної індустрії

У межах Ukrainian Fashion Week вперше відбулася бізнес-конференція про виклики модної індустрії

Відкритий діалог, що об’єднав лідерів галузі

АВТОР:

ФОТО: Ukrainian Fashion Week

ОПУБЛІКОВАНО: 10 вересня 2025

8 вересня, у завершальний день Ukrainian Fashion Week сезону весна-літо — 2026, у ЦУМ Київ відбулася перша бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях», організована UFW і white rabbit agency. Подія стала платформою для відкритого діалогу між лідерами української fashion-індустрії з метою знайти практичні рішення викликів, з якими нині стикається галузь.

«Ми всі відчули, наскільки цінно бути разом саме зараз. Конференція стала не лише простором важливого діалогу, а й початком пошуку нових рішень. Адже тільки спільно ми можемо долати виклики та формувати майбутнє української моди»,

— поділилася Ірина Данилевська, співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week. 

Конференція складалася з трьох тематичних панелей, кожна з яких стосувалася найболісніших викликів. Перша — «Виробництво», — модерована Іриною Данилевською, стосувалася дефіциту кадрів, митних бар’єрів і безпекових питань. Під час розмови спікерки Лілія Літковська (LITKOVSKA, School of Art x Craft), Тетяна Абрамова (RITO GROUP) та Єлизавета Поліч (FROLOV) поділилися прикладами рішень: від внутрішніх освітніх програм до мапування виробничих потужностей. 

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

У панелі «Комунікації», яку модерувала Марія Мохова (white rabbit agency), Тетяна Парфільєва (Cher17), Антон Єременко (GUNIA Project) і Катерина Мотрич (Motrich Studio) говорили про важливість прозорості, етичної відповідальності та інклюзивності в комунікації брендів, а також про готовність до кризових сценаріїв. 

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Завершальна панель — «Маркетинг і продажі» — відбулася під модерацією Варвари Зікрань (white rabbit agency). Вона об’єднала Костянтина Путиленка (ЦУМ Київ), Наталію Кінзерську (Kachorovska) та Володимира «Будду» Рудковського (UNBROKEN), які обговорили ефективні канали продажів, цінову стратегію, омніканальність і практики роботи з ветеранами як частину нової етики українського рітейлу.  

«Ця конференція не про виступи, а про спільну розмову. Спікери задають вектор, але далі включається весь зал. Це була жива, глибока, інколи непроста дискусія — така, яка і мала статися. Ми всі давно цього потребували»,

— зазначили Марія Мохова та Варвара Зікрань, засновниці white rabbit agency.

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ