У межах Ukrainian Fashion Week вперше відбулася бізнес-конференція про виклики модної індустрії

У межах Ukrainian Fashion Week вперше відбулася бізнес-конференція про виклики модної індустрії

Відкритий діалог, що об’єднав лідерів галузі

АВТОР:

ФОТО: Ukrainian Fashion Week

ОПУБЛІКОВАНО: 10 вересня 2025

8 вересня, у завершальний день Ukrainian Fashion Week сезону весна-літо — 2026, у ЦУМ Київ відбулася перша бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях», організована UFW і white rabbit agency. Подія стала платформою для відкритого діалогу між лідерами української fashion-індустрії з метою знайти практичні рішення викликів, з якими нині зіштовхується галузь.

«Ми всі відчули, наскільки цінно бути разом саме зараз. Конференція стала не лише простором важливого діалогу, це початок пошуку нових рішень. Адже тільки спільно ми можемо долати виклики та формувати майбутнє української моди»,

— поділилася Ірина Данилевська, співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week. 

Конференція складалася з трьох тематичних панелей, кожна з яких стосувалася найболісніших викликів. Перша — «Виробництво», модерована Іриною Данилевською, стосувалася дефіциту кадрів, митних бар’єрів і безпекових питань. Під час розмови спікерки, Лілія Літковська (LITKOVSKA, School of Art x Craft), Тетяна Абрамова (RITO GROUP) та Єлизавета Поліч (FROLOV) поділилися прикладами рішень: від внутрішніх освітніх програм до мапування виробничих потужностей. 

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

У панелі «Комунікації», яку модерувала Марія Мохова (white rabbit agency), Тетяна Парфільєва (Cher17), Антон Єременко (GUNIA Project) і Катерина Мотрич (Motrich Studio) говорили про важливість прозорості, етичної відповідальності та інклюзивності в комунікації брендів, а також про готовність до кризових сценаріїв. 

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Завершальна панель — «Маркетинг і продажі» — відбулася під модерацією Варвари Зікрань (white rabbit agency). Вона об’єднала Костянтина Путиленка (ЦУМ Київ), Наталію Кінзерську (Kachorovska) та Володимира «Будду» Рудковського (UNBROKEN), які обговорили ефективні канали продажів, цінову стратегію, омніканальність і практики роботи з ветеранами як частину нової етики українського рітейлу.  

«Ця конференція не про виступи, а про спільну розмову. Спікери задають вектор, але далі включається весь зал. Це була жива, глибока, інколи непроста дискусія — така, яка і мала статися. Ми всі давно цього потребували»,

— зазначили Марія Мохова та Варвара Зікрань, засновниці white rabbit agency.

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ