Традиційно один із найважливіших у кіноіндустрії заходів — Каннський кінофестиваль — цьогоріч виявився особливим для Скарлетт Йоганссон. Вона дебютувала на заході як режисерка зі своєю першою картиною «Елеонора Велика», а також відвідала ряд показів у межах фестивалю.
Аутфіти для кожного з виходів Скарлетт готувала її незмінна стилістка Кейт Янг. Днями вона поділилася з Harper`s Bazaar UK деталями вибору одного з найзапам’ятовуваніших образів акторки — лавандової сукні Prada з драпіруванням і шлейфом, що її Йоганссон одягла на прем’єру фільму «Приватне життя» (Vie Privée).
«Ми хотіли, щоб вона почувалася сильною і впевненою — нічого занадто вигадливого або надмірно "дівчачого". Ми співпрацювали з Prada і хотіли чогось ефемерного, красивого. Отримавши кілька ескізів, ми відзначили, що нам подобається форма і тканина. Після вибору сукні ми приміряли чимало прикрас De Beers і зрештою вирішили, що сережки, браслети й кільця пасуватимуть найкраще. Діаманти вражають, а дизайн є сучасним, що відображає тон сукні».
Образ Скарлетт ЗМІ охрестили одним із найкращих на цьогорічному Каннському кінофестивалі. Увагу публіки та папараці привернула її лавандова сукня без бретелей, топ якої оздоблювали зборки тюлевої тканини, а спідниця мала витончений шлейф. Щодо прикрас, то вибір стилістки й акторки пав на сережки-сльози з подвійними діамантами, три класичні діамантові браслети та каблучку із зеленим діамантом.
Волосся акторки було зібране в елегантний пучок, а макіяж виконаний з акцентом на губи.
Зазначимо, що в розмові з журналістами Кейт Янг також прокоментувала оновлений суровий дрескод Каннського кінофестивалю, що охоплював заборону на оголені сукні, надто пишні форми вбрання і надмірно довгі шлейфи.
«Це насправді ніяк не вплинуло на мою роботу, тому що це просто не мій стиль. Я вважаю, що червона доріжка цього року виглядає чудово — чи то завдяки, чи то всупереч цим правилам».