Учора у французькій Рив’єрі завершився один із головних заходів у світі кінематографа, що традиційно святкує симбіоз кіно, моди, мистецтва і культури, — 78-й Каннський фестиваль. Тож ми продовжуємо згадувати найяскравіші виходи знаменитостей на його червоні хідники, що запам’яталися публіці.
Один із таких — поява Ель Фаннінг на фотоколі, присвяченому новому фільму Йоакіма Трієра «Сентиментальна цінність». Для заходу акторка вдягла білу футболку від Dylan`s T-Shirt Club — бренду, заснованого 11-річним дизайнером Діланом з Лос-Анджелеса.
Футболку, створену спеціально для Ель, оздоблював напис Joachim Trier Summer, що відсилав до режисера фільму Йоакіма Трієра. Сам же вислів належить співачці Charli XCX — він з’явився на сцені під час її виступу на музичному фестивалі Coachella..
«Я зробив футболку під номером 316 Joachim Trier Summer для чудової акторки та суперкрутої подруги Ель Фаннінг. Вона вдягла її сьогодні в Каннах на фотосесії, присвяченої новому фільму Трієра «Сентиментальна цінність». Вау! Це було так чудово»,
— поділився юний дизайнер.
Свій образ Ель Фаннінг доповнила широкими джинсами, різнобарвною хусткою, взуттям на платформі та ременем із лого — все від бренду Gucci.
Дебютувавши під час Каннського кінофестивалю, кінострічка «Сентиментальна цінність» здобула його найдовші овації — глядачі аплодували протягом 15 хвилин. Під час пресконференції режисер Йоакім Трієр звернув увагу, зокрема, і на футболку Ель Фаннінг.
«Я був у захваті від того, що ти це зробила. Charli XCX передала нам маленьке вітання, і ми дуже вдячні. Я люблю її музику, вона чудова. Я знаю, що Ель теж її фанатка. Проблема в тому, що я так багато працював протягом останніх трьох років, що навіть не знаю, що таке літо Йоакіма Трієра. Але хотів би мати його»,
— сказав режисер.