Днями відома на весь світ голлівудська акторка Блейк Лайвлі представила світові власний бренд косметики для волосся Blake Brown. Знаменитість зізналася, що волосся було її візитівкою з самого дитинства, тож вона завжди переймалася його станом. Блейк прагла створити продукти не менш ефективні за салонні, проте більш доступні.
За словами Лайвлі, вона витратила сім років на розробку власної лінійки та подбала не лише про якість товарів, а й про їхні аромати та дизайн пакування.
«Я хотіла, щоб мій продукт був веганським, cruelty free і не містив сульфатів, силіконів, парабенів, синтетичних барвників тощо. Як людина, яка відчайдушно любить дизайн, я хотіла, щоб продукт виглядав приголомшливо на вашій полиці, тому що це цінний простір у вашому домі, все має бути красиво. Я була безкомпромісною у досягненні всього цього одночасно»,
— поділилася Блейк Лайвлі.
До асортименту товарів лінійки Blake Brown увійшли сім позицій, зокрема шампуні, маски для волосся, мус і сухий шампунь.
Продаж продуктів стартує вже 4 серпня.
«Ми витратили 7 років на те, щоб створити першокласну, чисту, стійку лінію догляду за волоссям салонної якості, яка живить, зміцнює, ароматизує та укладає волосся. Ми не можемо дочекатися, щоб поділитися цим з вами 4 серпня».