Lights, camera, action — фраза, яка немов безперервно лунала на всіх знімальних майданчиках б’юті-Голлівуду цьогоріч, зважаючи на кількість красивих кампейнів, які ми мали змогу розглядати та якими невпинно надихались. Неочікувані камео селебриті, презентації колаборацій, казкові історії та безліч інших сценаріїв, що слугували фундаментом для успішних роликів і знімань брендів у 2024 році.
Окрім нашої любові до тестування нових продуктів, слідкування за новинами брендів, відкриття нових б’юті-інсайтів і всього іншого, що дарує ця сфера, ми дуже любимо роздивлятись нові кампейни, адже вони залишають свій відбиток в історії марок і слугують абсолютним джерелом натхнення. Нижче ділимось нашими улюбленими.
Chanel
Разом із Chanel та італійською моделлю Вікторією Черетті ми поринули в зимову казку під акомпанемент «Щедрика» (він же — Carol of the Bells).
Dior
Dior пригадав старі добрі часи з R&B та попдівою Ріанною в кампейні для свого іконічного аромату J’adore.
Yves Saint Laurent
Дуа Ліпа зачарувала нас і команду Yves Saint Laurent у ролику для їхньої помади Loveshine, де співачка прогулюється віллою серед тропіків на тлі романтичного заходу сонця.
Gucci
Першою, хто спадає на думку для кампейну аромату Flora бренду Gucci, є Майлі Сайрус зі своєю піснею Flowers — це і зробила марка.
Prada
Прогулянка на яхті в напівфантастичному світі з червоним місяцем та нескінченними поривами вітру — Prada і Джейк Джилленгол не могли інакше.
Rhode
Ми обожнюємо Клаудію Шиффер і не менш любимо Rhode, тож точно не можемо залишити осторонь кампейн бренду з супермоделлю та акторкою.
Tom Ford
Кого б ще, як не Tom Ford, могла запросити Анжеліна Джолі за лаштунки своєї підготовки до ролі з чарівною Runway Lip Color у Scarlet Rouge на губах!
Loewe
Джеймі Дорнан, ванна з бульбашками на віллі Le Corbusier та аромат Esencia бренду Loewe — рецепт ідеальної неділі знайдено.
E.l.f
Чи думали ви колись, що за косметичний шопоголізм можна отримати судовий вирок? Ми — теж ні, проте у своєму кампейні e.l.f фантазує на цю тему, розігруючи сценку зі справжнього б’юті-суду, де замість присуду ви отримуєте новий тональний крем марки.
Diptyque
Поетично та ніжно — так бренд Diptyque презентував нову колекцію парфумів Les Essences de Diptyque, де молекули ніби зʼєднуються в неповторні природні аромати.
Jo Malone
Прогулянка вечірнім Лондоном із Томом Гарді та буяння міста на фоні — ще одне омріяне побачення, яке навряд чи відбудеться. Але Jo Malone так не думає.
Armani
Що таке пристрасть? Чи є в тебе потаємні бажання? Чи згадаєш момент, коли неможливо було стримати серцебиття? Чим пахне пристрасть? На ці питання в кампейні Armani відповіла Седі Сінк.
Lancôme
Уявіть: ви їдете в ліфті, як ось до вас заходить Джулія Робертс, яка поспішає на івент і просить підмінити її, адже відчуває, що променад з виглядом на Ейфелеву вежу — те, чого жадає її душа в моменті. З Lancôme цей сценарій абсолютно реалістичний.
Givenchy
Givenchy створив цілу історію, де Руні Мара загадково нишпорить Парижем, переслідуючи людину в чорному. Якби вона тільки знала, що головне послання для неї — це L’interdit.
Jean Paul Gaultier
Jean Paul Gaultier завжди вирізнявся своїми провокативними емоційними кампейнами. На цей раз бренд створює для нас спортивний антураж. Скакалка, бокс, стрільба з лука — обирай свій шлях, немов промовляє марка глядачам.