10 причин, чому EVA Beauty стає новим місцем сили для бʼюті-естетів

10 причин, чому EVA Beauty стає новим місцем сили для бʼюті-естетів

Архітектура краси, продумана до деталей

АВТОР:

ОПУБЛІКОВАНО: 29 жовтня 2025

Новий преміум-формат EVA Beauty — це поєднання магазину та інноваційної beauty-студії: можна не лише обрати засоби для догляду, а й протестувати їх, зробити макіяж, зачіску, діагностику шкіри, побачити як обрані відтінки виглядатимуть на тобі при різному освітленні. Тут все має продуману логіку: від зонування простору до добірки засобів, які легко вбудовуються у вашу б'юті-рутину.

1. Функціональний підхід до краси

Головна особливість EVA Beauty: тут все побудовано навколо практичного досвіду. Ви не просто купуєте продукт, а проживаєте момент відкриття: тактильні враження від текстур, ольфакторне задоволення від аромату, бачите результат в реальному часі, сворюєте стратегію догляду на основі діагностики. Це надає досвід, ближчий до салонного, ніж до звичайного дрогері-магазину.

 

2. Гармонійна логіка зонування

Простір зручно поділено на декілька великих локацій: догляд за обличчям і тілом, догляд за волоссям, парфумерна галерея та зона мейкапу. Кожна має свій настрій, палітру кольорів і світловий ритм. Ви буквально “мандруєте” своєю beauty-рутиною — від крему для рук до губної помади. Завдяки продуманій маршрутизації шопінг стає інтуїтивним та спокійним.

 

3. "Центр здоров’я шкіри" з опцією діагностики 

Дерматокосметика винесена в окрему тематичну зону під назвою "Центр здоров’я шкіри". Тут же встановлено апаратне обладнання для діагностики. Фахівці з базовою медичною освітою аналізують стан шкіри за дванадцятьма параметрами перед підбором засобів. Послуга безкоштовна і доступна всім.

 

4. Догляд за обличчям та тілом, як зона відновлення

Локація, де панує атмосфера релаксу: приємна музика, заспокійлива відеоестетика у фоновому режимі. Тут легко зосередитися на власних відчуттях, щоб обрати засоби для домашнього спа-ритуалу. На полицях все для цього необхідне — очищувальні пінки з делікатними текстурами, сироватки, що пробуджують сяйво, ароматні олії для тіла, скраби, маски, лосьйони й креми для рук.

 

5. Парфумерна галерея — місце приємних відкриттів

Серце EVA Beauty — це зона ароматів. Тут поєднуються культові імена та нові нішеві відкриття, що надихають розширити власну парфумерну колекцію. Простір створено для неспішного вибору: спеціальні ароматичні тести, підбір за настроєм і професійні рекомендації допомагають знайти "той самий аромат", який розповість вашу історію.

 

6. Територія догляду за волоссям з власним салоном 

Цей куточок наповнений професійними доглядовими лінійками й технологічними рішеннями для зачіски. Є інтерактивний стенд тестування гаджетів Dyson. Поруч — зона діагностики, де фахівці проводять аналіз стану волосся та шкіри голови, підбираючи індивідуальний догляд.Тут же — Beauty Salon By Eva, де можна зробити укладку, не виходячи з магазину.

 

 

7. Мейкап-локація з вітруальним підбором текстур і кольорів

Світло, дзеркала й стенди у мейкап-зоні утворюють окремий світ, що спонукає до експериментів. Тут працює візажист, який допомагає протестувати продукти й створити макіяж прямо на місці. Якщо ви любите грати з кольором — діє віртуальний підбір мейкапу, який дозволяє побачити, як тіні, помада чи тон лягатимуть саме на вашу шкіру.

 

8. Майданчик для малечі

Для мам і тат EVA Beauty передбачила інтерактивну дитячу зону, де малеча може гратися, поки батьки обирають свій догляд. Це невелика, але дуже важлива деталь, яка перетворює шопінг на комфортну подію для всієї родини.

9. Власні торгові марки

У EVA Beauty представлені не лише преміальні міжнародні бренди, а й власні ексклюзивні лінійки: у портфелі EVA вже понад 65 торгових марок. Це означає що вибір стає ще ширшим і більш персоналізованим.

10. Інноваційні рішення

Ще один штрих, який робить шопінг у EVA Beauty комфортнішим, — сучасні технологї. На полицях — електронні цінники, що миттєво оновлюють інформацію про ціни й акції. У залах — інтерактивні локації для тестування продуктів: віртуальна «примірка» макіяжу, демонстрація роботи девайсів, діагностика шкіри та волосся. А також каси самообслуговування, які дозволяють швидко завершити покупки без черг. Коли технології не відволікають, а допомагають зосередитись на головному — виборі свого ідеального beauty-продукту.

 

Вибір шеф-редакторки Harpers Bazaar Ukraine Ірини Татаренко

 

Ірина обрала три засоби для догляду та мейкапу, які створюють свіжий образ та відкритий погляд. 

 

LA ROCHE-POSAY Hyalu B5 Serum

Зволожувальна сироватка для чутливої шкіри, яка діє як відновлювальний компрес. Формула з гіалуроновою кислотою та вітаміном B5 заспокоює, розгладжує й наповнює шкіру вологою. Залишає шкіру м’якою й еластичною, ніби після довгого сну.

 

L’ORÉAL PARIS Revitalift Filler [HA] SPF 50

Денний антивіковий крем-догляд із гіалуроновою кислотою двох типів та надійним SPF-захистом. Він  заповнює дрібні зморшки, повертає пружність і дарує відчуття свіжості з перших секунд. Створює ефект “відпочилої” шкіри з делікатним природним сяйвом.

 

L’ORÉAL PARIS Million Lashes Panorama All Night Black Mascara

Екстрачорна туш для вій з мікрощетинками для ефекту wide-eyes. Розкриває погляд та створює глибину без зайвого навантаження. Фінал – об'ємні вії, які зберігають форму цілий день.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ