Гурманські аромати з вершковими, молочними та солодкими акордами залишаються на піку популярності, а разом із ними бренди, що вміють інтерпретувати цю тенденцію в актуальному звучанні. За індексом популярності аналітичної платформи Spate дві марки демонструють особливо динамічне зростання в TikTok: YSL Beauty та Lattafa.
YSL Beauty продовжує підтверджувати статус ікони. У TikTok, попри невелике зниження охоплення (-0,6%), зростає зацікавленість молодої чоловічої аудиторії, зокрема ароматом Y, побудованим на нотах яблука, імбиру та бергамоту. Загальна активність навколо бренду лише посилюється: Black Opium, Libre та Y залишаються стабільними флагманами, а за рік пошукова активність зросла на +53,4%.
Lattafa, навпаки, — гравець, який стрімко вирвався вперед із нішевої категорії. TikTok-відео з ароматами бренду (зокрема, культовим YARA) розлітаються з шаленою швидкістю.
Lattafa, YARA
Lattafa завдячує 88,6% своєї популярності TikTok, але це не просто бездумне гортання. Споживачі також звертаються до пошукових систем із чітким наміром покупки, що свідчить про співпрацю між двома платформами,
— запевняють аналітики Spate.
На тлі цієї статистики YSL Beauty і Lattafa опиняються поруч у цифровому просторі, хоча представляють зовсім різні філософії. Один — про спадок, розкіш і силу імʼя, інший — про доступність, TikTok-естетику і здатність точно відповідати настрою моменту. І виглядає так, що у 2025-му обидва ці підходи однаково актуальні.