Світові селебріті часто вдаються до колаборацій з косметичними та парфумерними компаніями. Воно й не дивно, адже тисячі прихильників залюбки розкуповують ці засоби з полиць косметичних ритейлів, аби наблизитись до своїх кумирів. Тому зазвичай інвестиції в косметичні проєкти виправдовують очікування своїх креаторів. Існує чимало прикладів по-справжньому успішних зіркових б’юті-винаходів, а є й такі, що не виправдали сподівань. Ознайомившись з косметичним та парфумерним асортиментом в Україні, ми дійшли висновку — українські б’юті-поціновувачі частіше обирають перевірені бренди й неохоче надають перевагу маркетингу за участі медійних персон.
Представники українських дистриб’юторських косметичних компаній зауважили, що лише кільком брендам, заснованим селебріті, вдалось зайняти своє місце на косметичному олімпі України, тому на співпрацю з новими зірковими іменами вони наважуються неохоче. Але це не означає, що бренди, створені відомими селебріті, не мають попиту в інших країнах.
Тож у нашому матеріалі знайомимо вас із брендами знаменитостей, які поки що не встигли підкорити серця українок, але, без сумніву, заслуговують на вашу увагу.
Бренд доглядової косметики Meaning Beauty від Сінді Кроуфорд
Багаторічна дружба супермоделі та французького короля ботулінотерапії Жана-Луї Себа призвела до ідеї створення спочатку спільної косметичної лінійки, а надалі й цілого бренду, обличчям та амбасадоркою якого стала Сінді. Модель ніколи не приховувала, що своїй вроді завдячує не лише генетиці, а й умілим рукам провідного лікаря-дерматолога та пластичного хірурга Жана-Луї Себа. Варто зазначити, що пластичний хірург ще на початку нульових заснував свій власний косметичний бренд, який назвав Dr.Sebagh (бренд досі має популярність). Саме тоді виникла ідея двох друзів щодо створення ексклюзивної доглядової лінійки. В косметичній лінії були також представлені засоби, формули яких Жан-Луї розробляв спеціально під тип шкіри Сінді. Тож прихильниці моделі змогли протестувати саме ті засоби, якими користується їхній кумир. На цих досягненнях у косметичній б’юті-індустрії підприємиця не зупинилась і з часом представила власний бренд із засобами для догляду за шкірою та волоссям — Meaning Beauty Cindy Crawford. До речі, формули для косметичних продуктів бренду Meaning Beauty теж створює Жан-Луї Себа.
Парфуми від Кайлі Міноуг
Якщо ви хотіли знати, чим пахне попдіва, — можете не фантазувати, а познайомитися з її парфумами. Співачка завжди бере активну участь у промо своїх бізнес-проєктів. З останніх — виробництво власних вин, про які Кайлі регулярно розповідає у своєму Інстаграмі. Проте й про парфумерну діяльність вона теж звітує (хоча останнім часом все рідше). У 2021 році співачка представила свій парфум під назвою Kylie Minogue Darling — грайливий та динамічний аромат з акордами квітів та екзотичних фруктів. Парфум надовго залишається в пам’яті, як і нові музичні хіти виконавиці. А у 2022-му співачка потішила прихильників не лише запальними піснями, а й новим парфумом — Darling Disco. «Disco Darling захопить вас на танцмайданчик і не тільки...» — підписала публікацію із зображення аромату Кайлі на своїй сторінці.
Kate Hudson ❤️ Juice Beauty — доглядова лінія від Кейт Хадсон
Історія про тривалу дружбу засновниці бренду Juicy Beauty Карен Бенке та акторки Кейт Хадсон. Juice Beauty став одним із піонерів у розвитку напряму чистої косметики (формули, які містять лише безпечні інгредієнти як для людей, так і для навколишнього середовища). Лінійка, випущена в колаборації з Кейт, зазнала чималого успіху серед б’юті-прихильниць. На сьогодні бренд Juice Beauty та Кейт представили 3 концентрати для шкіри обличчя та оновлювальну маску Revitalizing Acacia + Rose Powder Mask. Варто зазначити, що відгуки про маску чудові, тож ми впевнені, що на цьому Кейт не планує завершувати діяльність у б'юті-індустрії.
Харчові добавки для молодості та краси Welleco від Ель Макферсон
Супермодель та акторка Ель Макферсон завжди залюбки ділиться секретами вроди та молодості (в березні цього року селебріті відсвяткувала 60-річчя). В одному з інтерв’ю Ель жартома відповіла на чергове питання про її еліксир молодості: «Просто додайте води». За кокетливою посмішкою моделі приховувався натяк на її харчові добавки Welleco, які допомагають підтримувати тіло в тонусі, а розум в ясності. Свій велнес-бренд Ель заснувала ще у 2014 році на своїй батьківщині — в Австралії. Після успіху в рідних краях бренд зайняв почесне місце у велнес-ніші інших країн.
Бренд парфумів та косметики для тіла Henry Rose від Мішель Пфайффер
На своїй сторінці в інстаграмі титулована акторка захопливо ділиться новинами про створення парфумів і засобів для тіла від її власного бренду Henry Rose. Колекція парфумів налічує 12 гендерно нейтральних ароматів. А ще бренд випускає парфумовані свічки для дому, креми для тіла. Нещодавно зірка представила парфумовані серпанки для тіла. «Ви не повинні жертвувати якістю заради безпеки», — головне кредо парфумерно-косметичного бренду Henry Rose. На створення бренду Мішель надихнуло материнство. Акторка активно бере участь у відборі інгредієнтів, з яких у майбутньому виготовляють косметику та парфуми її бренду. Тож Мішель впевнено гарантує своїм покупцям якість і безпеку продукції власного бренду. До речі, сервіс Henry Rose подбав і про зручність клієнтів: аби познайомитися з усіма 12 ароматами бренду, можна придбати колекцію мініверсій парфумів.