KSENIASCHNAIDER стане головним модним брендом нового сезону кінофестивалю «Молодість»

Марка надасть образи для ведучих та членів команди заходу

Мода / Новости
14 августа 2020 / Фото: KSENIASCHNAIDER
Поделись с друзьями:

KSENIASCHNAIDER стане головним модним брендом 49-го кіносезону Київського Міжнародниого кінофестивалю «Молодість»

В рамках співпраці KSENIASCHNAIDER надасть унікальні образи для ведучих та членів команди фестивалю, визначаючи новий стиль «Молодості». Естетика бренду влучно доповнює загальний настрій та стилістику кінофестивалю. «Молодість» вперше визначила такий тип співпраці з одним з найбільш провідних брендів української модної індустрії. Організатори запевняють, що розвиток неможливий без постійних кроків вперед у незнайоме, креативне, у те, що виходить за рамки звичайного. Саме тому «Молодість» та KSENIASCHNAIDER починають нову сторінку разом і запрошують вас на кінофестиваль, аби стати свідками цього.

«Пандемія змусила суспільство звертати все більше уваги на локальні проєкти. Не дивлячись на складнощі, ми як бренд, теж почали активно підтримувати місцеві таланти та ініціативи. Адже разом ми – сила! Коли нам запропонували підтримати фестиваль «Молодість», відразу з`явилося відчуття, що it`s a match made in heaven – як і KSENIASCHNADIER, фестиваль проповідує ідеї молодості, легкості, сучасності та мистецтва. Ми дуже пишаємося, що в Україні існує такий проєкт і, звичайно,  дуже раді стати сполучною ланкою між ним і світом моди», – говорять Ксенія та Антон Шнайдери.

Бренд KSENIASCHNAIDER заснований у 2011 році Ксенією та Антоном Шнайдерами, як об’єднання ідеї повсякденного та авангардного одягу з перероблених та органічних матеріалів. В рік продукується приблизно 3000 перероблених витворів, які складають приблизно 35% кожної колекції.