Художниця HANNE ZARUMA створила серію віжуалів для бренду FROLOV

Новий погляд на творчість українського дизайнера

Мода / Новости
25 сентября 2020 / Фото: Instagram: @frolovheart,
Поделись с друзьями:

Українська художниця HANNE ZARUMA, яка досліджує естетику ностальгії та 90-х, створила віжуали для бренду FROLOV. Ханна стала відомою завдяки її арт-проєктам, які публікувала в Instagram, а згодом про неї почали писати i-D, Dazed Magazine та інші як про «emerging young Ukrainian artist». Фільтр-маска з телефонів 2000-х, взуття та сумки з клавіатури Microsoft, провокаційні селфі-відео на різних поверхнях міста – її найвідоміші роботи.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений FROLOV (@frolovheart)

Колаборація з FROLOV обдумувалася давно та відбулася під час жорстких карантинних обмежень. Ханна обрала речі, які їй було б цікаво використати у свої роботах та створила з ними серію віжуалів на актуальні теми – стріт-арт, реклама в публічному просторі, об`єктивізація жіночого тіла, нарцисизм, протести та інші. В рамках проєкту були залучені речі з колекції AZUCRA, а саме: бра з китицями із кришталю, трикотажні топи, рукавички з вишивкою, маски, оксамитові костюми, сукні з вигнутим вирізом.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений FROLOV (@frolovheart)

Також Ханна відкривала показ FROLOV AZUCRA, який відбувся на початку вересня.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений FROLOV (@frolovheart)

 

Теги: