Дизайнерка Ксенія Шнайдер та Кураж запускають проєкт на підтримку fashion-промисловості

Важлива ініціатива

Мода / Новости
5 мая 2021 / Фото: Аня Брудна, Сергій Васильєв, Стас Білик
Поделись с друзьями:

Дизайнерка Ксенія Шнайдер та щомісячна міська подія Кураж представляють спільну ініціативу на підтримку української промисловості та локальних брендів. 

Протягом року на кожному Куражі буде розташовано спеціально підготовлений до колаборації корнер, в якому відбуватиметься продаж речей дизайнерів, що пройшли відбір. Ксенія Шнайдер особисто відбиратиме 10-20 брендів, які візьмуть участь у проєкті. 

Кастинг для дизайнерів на перший Кураж стартує вже 5 травня. Для участі у відборі необхідно заповнити анкету за посиланням. Колаборація має розширити можливості реалізації колекцій для незалежних брендів та популяризувати українську промисловість.

«Перш за все, бренд-учасник повинен мати українське походження, а бажано, і виробництво в Україні, – каже дизайнер Ксенія Шнайдер. – Тому що нам важливо підтримувати не тільки дизайнерів, але і ті робочі місця, які дизайнери формують, як роботодавці. Також я буду дивитися на якість, унікальність і відповідність сучасності, яку транслює бренд».

Кураж відомий соціальною складовою своїх проєктів, і ця співпраця – не виняток. Протягом року організатори планують збирати добровільні благодійні внески від гостей і учасників, що будуть направлені на заміну швейного обладнання у Київському фаховому коледжі прикладних наук. На базі коледжу щорічно проходять практику більш ніж 300 студентів, з них близько 100 студентів – з порушенням слуху. Практична база коледжу потребує модернізації та заміни застарілого обладнання взуттєвого та швейного цехів на суму 250 000 гривень. Окремий збір буде оголошено на платформі dobro.ua. Робота окремого корнеру з українськими виробниками буде здійснюватись під наглядом Ксенії, участь у проєкті безкоштовна.

Ксенія Шнайдер

Співробітництво kurazh х Ксенія Шнайдер opportunity corner продовжує та масштабує ідею проєкту, який Ксенія запустила під час першого локдауну у 2020 році. Тоді дизайнер організувала серію pop-up розпродажів Support Your Local в шоурумі свого бренду “KSENIASCHNAIDER” для надання можливості реалізації брендам, у яких немає власних точок продажу і для підтримки  української fashioned-галузі, яка потерпає від наслідків карантину.

«У проєкту велика ціль – підтримка легкої промисловості: від навчальних закладів до виробництв. Мені дуже приємно, що з камерних поп-апів, які я організовувала для дизайнерів під час карантину, все переросло у важливу і красиву ініціативу за підтримки Куражу та Альони Гудкової», – говорить Ксенія Шнайдер.

«Я дізналася, що Ксюша підтримує українських дизайнерів та надає місце для реалізації брендам, у яких немає шоурумів. Ідея ділитись ресурсом дуже класна. І оскільки Кураж – зосередження колаборацій різного формату, я запропонувала розширити цю активність і взяти технічні та логістичні обов`язки на себе, – розповідає засновниця Куражу Альона Гудкова. – Сподіваюся, цей проєкт допоможе нам привернути увагу до української промисловості. І, можливо, надихне зайвий раз відмовитися від покупки іноземного мас-маркету на користь українського виробника».

Альона Гудкова

Анкета для участі у відборі для представлення власного бренду в рамках kurazh х Ксенія Шнайдер opportunity corner за посиланням.

Заявки приймаються до 9 травня. Відкриття корнеру заплановано на 15 та 16 травня – під час першого Куражу у 2021 році.

Кураж – щомісячна міська подія, яку у 2014 році створила Альона Гудкова. Кураж створено на основі барахолки, а з часом івент перетворився на велике мультикультурне явище з виступами музикантів, діджеїв, лекторів, мистецькою, fashion та благодійною складовою. За 6 років існування Кураж зібрав понад 33 мільйони гривень на благодійність. Серед гостей Куражу: Іван Дорн, Руслан Багінський, Алла Костромічова, Вєра Брежнєва, Ірина Горбачова, Джамала, Onuka. На Куражі виступали Gus Gus, також на івент завітав Елтон Джон.