Бренд LESSLESS передасть 30% від продажів на користь благодійній організації, що займається боротьбою з раком молочної залози

Важлива ініціатива

Мода / Новости
16 октября 2020 / Фото: LESSLESS
Поделись с друзьями:

Жовтень є офіційним місяцем боротьби з раком молочної залози у всьому світі, і LESSLESS готові діяти. Цього року бренд продовжує постійну співпрацю з фондом «Здоров’я жінки та планування сім’ї» – найбільшою українською благодійною організацією, яка дбає про вчасне інформування жінок з метою профілактики захворювання, а також займається підтримкою хворих та технологічним вдосконаленням спеціальних відділень у лікарнях по всій країні.

Відтепер 30% від продажу кожного товару в рожевому відтінку, знаковому кольорі руху боротьби з раком молочної залози та основному в колекції осінь-зима 2020, буде передано цій благодійній організації.

Товари, що беруть участь у благодійному проєкті: сукня-міді у відтінку фуксія; сукня на запàх у відтінку фуксія, двостороння сукня-халат y відтінках фуксії та індиго, шовкова заколка-скранчі у відтінках фуксії та індиго.

Варто зазначити, що речі бренду відшиваються з міцного шовку, який розкладається біологічно. Етикетки виготовлені з бавовни, ярлики – з переробленого поліестеру, а упакування підлягає переробленню та виготовляється з вторинних матеріалів. Окрім цього, LESSLESS підтримує малі ательє, де виготовляє речі невеликими партіями, щоб уникнути перевиробництва.