Zhilyova випустили капсулу до Дня закоханих

Розкіш

Мода / Коллекции
11 февраля 2022
Поделись с друзьями:

Український бренд спідньої білизни Zhilyova презентує капсулу GENESIS до Дня святого Валентина, яка присвячена особливому баченню походження світу. Це місце, де панує кохання, гармонія і краса. Лінійка буде доступна на сайті та у шоу-румі 11 лютого.

Капсула запрошує познайомитися зі всесвітом, де панує досконале єднання жінки і її краси з природою. Нові одиниці бренду представлені на моделях різних форм і віку. Дівчини ніби стали невід’ємною частиною тропічного оазису серед скалистої місцевості. Так, напередодні Для всіх закоханих, бренд пропонує згадати, що означає всеосяжне кохання і гармонія — з собою, своїм тілом, партнером і світом навколо.

Бренд Zhilyova відомий тим, що підтримує любов до себе в усіх проявах, свободу самовираження і diversity. “Ми відтворили нашу власну версію зародження світу — місця, де прекрасні створіння існують у гармонії”, – ділиться засновниця бренду Zhilyova Валерія Жильова.

До лінійки увійшли шість комплектів спідньої білизни, три з яких — класичні червоні. Дизайн комплекту “Barbara” натхненний культовою стрічкою “Барбарелла” з Джейн Фондою у головній ролі, а “Nia” включає в себе два варіанти низу: класичні трусики сліпи і у формі танга. Комплект “Rayne” — бестселлер бренду з мережива з брендованою гумкою Unnamed. 

Також представлений набір “Licorice Dune”, котрий виконано з трендової сітки для колекції “Apocalypse” з залізними акцентами на бра і низі — для сміливих дівчат, готових до експериментів. “Agatha”, що повторює класичну форму бренду Ocean, прикрашений мереживом у кольорі фуксії. Боді “Ahri” також доповнене мереживними вставками, що нагадують ті, які ми бачимо на костюмах героїв з відеоігор. Особливо виділяють боді відкрита спина і застібка на шиї. 

Основними кольорами колекції стали фуксія, червоний і чорний. Для виготовлення моделей використовувалися непрозоре мереживо, фірмова сітка бренду і фурнітура у вигляді пірсингу.
Ця капсула про те, що у прояві любові до себе і оточуючого світу — немає жодних обмежень.

Білизна з’явиться у продажі 11 лютого у шоу-румі і на сайті бренду. Частина комплектів вже є онлайн. 

Реклама