Frolov продовжує досліджувати сексуальність у новій лінійці бренду

Унісекс колекція

Мода / Коллекции
28 августа 2021
Поделись с друзьями:

Назва нової лінійки Stud відсилає до американського сленгу, де це слово означає сексуально-привабливу людину. Також Stud (від studying) присвячена вивченню себе та своєї сексуальності. Всі айтеми Stud є ідентичними для чоловіків та жінок, як і їх розмірна сітка.

Колекція складається з трьох дропів. Перший дроп присвячений сорочці. До нього увійшли штани, сорочки та навіть піджаки повністю виготовлені з сорочкової тканини. Винятком стали лише дві моделі джинсів і шортів, де чорний та білий джинс комбінуються з сорочковою тканиною.

Допрем`єрний показ відеокампейну відбувся на кінофестивалі «Молодість». Він був відзнятий у подорожі креативного директора бренду Івана Фролова Америкою. У результаті стріт-кастингу Іван познайомився з різними моделями з шести штатів США. У розмові та інтерв`ю з ними, дизайнер провів власне дослідженням сексуальності та гендерної самоідентифікації, що стало основою відеокампейну Stud. 

«Кампейн Stud ми знімали у жовтні минулого року у США. У поїздку ми взяли декілька валіз з колекцією та подорожували Штатами у пошуках різноманітних локацій та абсолютно різних людей. Тому ми самостійно проводили кастинг просто під час нашої подорожі, і знаходили моделей для знімань у різних містах Америки: Сан-Франциско, Лас-Вегас, Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Джошуа-Трі. У процесі зйомки ми ставили їм запитання про те, що визначає їх гендер, як одяг впливає на це самовизначення. Найцікавіші моменти та відповіді моделей увійшли у наш основний кампейн. З повними інтерв`ю можна буде ознайомитись упродовж виходу наших дропів на офіційних джерелах бренду», – Іван Фролов.