Як просувати себе в соціальних мережах

Три поради від інфлюенсерки Аліни Френдій

Культура / Стиль жизни
9 марта 2021 / Фото: Instagram: @alina_frendiy
Поделись с друзьями:

Думки про те, як розвинути свій профіль у соціальних мережах, хоча б раз виникали у багатьох із нас. І це абсолютно нормально, бо в цифрову епоху ми оцінюємо інших перш за все за профілем в Instagram та Facebook. Але з чого почати розвиток і як нічого не упустити? Своїми ідеями з просування в соціальних мережах поділилася інфлюенсерка і підприємниця Аліна Френдій.

Коли я тільки починала свою діяльність, блогери органічно зростали та розвивалися з нереальною на сьогоднішній час прогресією. За 8 років блогерства в Instagram мені особисто вдалось відчути на собі всі можливі тренди: від формування особистого бренду до його просування в соцмережах. Змінювалося геть усе: від трендів та подачі контенту до цінностей та аудиторії. 

Тож, замислюючись про просування свого блогу, вам варто розуміти, для чого це вам. Просто цифра? Збільшення клієнтів? Визнання і слава? Що саме? Якщо вас хвилює цифра, то в ній більше немає сенсу: зараз світові бренди співпрацюють з мікроінфлюенсерами так само, як і з мільйонниками. І їхній приклад ілюструє реальне сьогодення: зараз важлива не стільки кількість, скільки якість вашої аудиторії. І для її залучення та утримання ви маєте створювати якісний контент. 

1. Візуал відіграє велику роль, і тренди на нього змінюються кожного сезону. Варто слідкувати за новинами, трендами, вчасно впроваджувати їх у свій контент та бути новатором. Класний контент дає чудовий фідбек – його поширюють, про нього розповідають, ним захоплюються та на нього рівняються. Завдяки йому ваші фото та відео можуть стати «вірусними», потрапити до мільйонного пабліку та надати вашому блогу органічного росту. 

Тож, перш ніж просувати свій бренд у соціальних мережах, треба створювати класний контент, і ось мої тренди-фаворити:

- затемнені фото; 

- мінімалізм та деталі, крупні плани; 

- відеоконтент; 

- естетика; 

- мінімум фільтрів; 

- естетичний #foodporn;

- колажі: скріни стрічки та фотогалереї.

2. Ваш внутрішній світ також грає неабияку роль. Вести соцмережі зараз – це набагато більше, ніж просто постити фото: ви маєте викликати емоцію! І немає значення, буде вона позитивною чи негативною, – якщо аудиторію нічого не зачіпає, вона просто пройде повз вашого блогу. Сьогодні людям цікаві реальні та неідеальні історії життя, зі злетами та падіннями. Ви маєте захоплюватися вашою справою, бо, коли ви справді щось подаєте від душі, це починає працювати на вас. Ніхто вже не вірить в «успішний успіх», і немає потреби одягати маски та грати ролі. 

3. Якщо говорити про швидкий розвиток у соцмережах, то можна практикувати взаємний піар чи покупку реклами в іншого блогера. Але для цього необхідно чітко проаналізувати його аудиторію, цінності та погляди. Ці спостереження мають гармоніювати з вами, бо невеличкому fashion блогу буде дуже дивно рекламуватися у мільйонника з рецептами.

 

Реклама