«Я – свій оберіг»: Have A Rest представив соціальний проєкт до Дня боротьби з раком

Важлива ініціатива для кожної жінки

Культура / Стиль жизни
3 февраля 2021 / Фото: Представлені Have A Rest
Поделись с друзьями:

Бренд Have A Rest за підтримки пологового будинку «Лелека» та бренду SAYYA представляє соціальну ініціативу до Всесвітнього дня боротьби з раком, який відзначають 4 лютого.

Рак шийки матки займає друге місце у світі серед причин смертності молодих жінок, що мають злоякісні пухлини. Щорічно у світі реєструється 528 тисяч нових хворих на рак шийки матки та 266 тисяч смертей від цього захворювання. Статистика показує, що в 75% випадків раку шийки матки можна уникнути, якщо вчасно поставити діагноз.

Мета проєкту «Я – свій оберіг» – нагадати жінкам: коли мова заходить про здоров’я, варто покладатися лише на себе. У соціальному ролику українські лідерки думок компанії закликають жінок проходити щорічний комплексний огляд у гінеколога, а саме – кольпоскопію і цитологічне дослідження. Адже своєчасна діагностика може зупинити чи навіть запобігати хворобі.

У зйомках взяли участь засновниця Have A Rest Аліна Долініна,  директорка Olena Pinchuk Foundation Ольга Руднєва, засновниця Cultnaked Мері Фуртас, блогерка Маша Тимошенко, засновниця Imagehouse Design Studio Фаїна Тедеєва, продюсерка The Village Наті Авдєєва, засновниця Guzema Jewelry Валерія Гузема, дизайнерка бренду The Coat Катя Сільченко.

Реклама