Реклама телевізорів Samsung здобула приз глядацьких симпатій конкурсу молодих режисерів YO!DA

Креативний погляд

Культура / Стиль жизни
19 октября 2020 / Фото: Video screenshot,
Поделись с друзьями:

Компанія Samsung Electronics підтримує молодь у багатьох її починаннях, тож нещодавно стала одним із головних партнерів першого в Україні конкурсу молодих режисерів YO!DA. Знята в рамках конкурсу реклама лайфстайл-телевізорів Samsung The Serif спершу принесла режисерці Анастасії Совяк-Круковській друге місце і 1000 доларів, а згодом ще й здобула приз глядацьких симпатій шляхом відкритого онлайн-голосування, завоювавши в такий спосіб серця і журі, і користувачів.

Голосування, в якому взяло участь майже 7000 осіб, організувало MBR (Media Business Reports) ‒ інформаційно-аналітичне видання про медіабізнес та аудіовізуальну індустрію. Воно запропонувало своїм читачам обрати найкреативнішу рекламу з тих, що були представлені на конкурсі, і режисерка Анастасія Совяк-Круковська ще раз підтвердила свою професійність: її ролик зібрав найбільше голосів.

«І зйомка, і підготовка пройшли прекрасно. У мене була божественна досвідчена команда, і ми реалізували все, що хотіли від самого початку. Навіть коли посеред знімального дня пішов дощ – це не стало нам на заваді. Я дуже пишаюся насамперед своїми акторами, які швидко орієнтувалися в будь-якій сцені й зробили все ювелірно», – ділиться досвідом роботи із Samsung режисерка Анастасія Совяк-Круковська.

Телевізор The Serif є яскравим представником лайфстайл-лінійки Samsung, і в цьому плані співпраця з Анастасією виявилася надзвичайно плідною та корисною для обох сторін. У рекламі режисерка зосередилася на ідеях стилю й самовираження, продемонструвавши поєднання креативності та гарного смаку. А перша робота в портфоліо, що відразу ж здобула стільки відзнак, – досить вдалий початок режисерської кар’єри.

Теги: