«Наше завдання - створювати речі, які впишуться в гардероб і не набриднуть за сезон» – Аліна Качоровська

Youtube-інтерв`ю Каріни Дубініної з засновницею мультибрендового fashion-холдингу Kacho Group

Культура / Стиль жизни
10 сентября 2021
Поделись с друзьями:

Публікуємо ключові уривки з Youtube-інтерв`ю Каріни Дубініної на каналі Beauty Vibes з засновницею мультибрендового fashion-холдингу Kacho Group – Аліною Качоровською. 

Історія створення бренду починається ще в 70-х роках і це вже давно більше ніж бренд, це сімейна історія створення справи усього життя всієї родини.

Аліни дідусь по маминій лінії був шевцем. Достеменно відомо, що його взуття носилося роками і не зношувалось. Коли він одружився на бабусі Аліни, то сам пошив для неї весільні туфлі. Найважливішу роль в появі їх сімейного бізнесу зіграла бабуся Аліни - Леоніда. Вона пішла працювати на взуттєву артіль від безвиході, але потім з`ясувалося, що це було її покликанням. У 1975 році мама Аліни, Олена, пішла вчитися на швачку в Житомирі, а вже в 90-х була куплена перша швейна машинка і стало зрозуміло - сімейного бізнесу бути. Першим шевцем в родині став дядько Аліни - Геннадій. Він шив взуття, а потім возив її на продаж до Києва. Це була справжня боротьба за виживання, тому що взуття шилося днями і ночами вдома на кухні. 

А коли у десятому класі Аліна побачила кліп Анжеліки Варум, взутою в модні на той час босоніжки. Такі, коли ноги від пальців ніг до коліна обмотані шнурками. Так Аліна і придумала свою першу пару - яскраво-жовті босоніжки «на мотузках». 

Коли Аліні було 17, вона приїхала вчитися в Могилянку в Києві на юридичному факультеті. З навчанням вона поєднувала роботу над сімейною справою. Вже тут, в столиці, Аліна прийняла перше київське замовлення на індивідуальний пошив. У 2010-му до їхнього підприємства приєднався чоловік Аліни - Руслан, і вони орендували їх перше приміщення - back office на Покровській. Це були крихітні 10 м², де працювали Аліна з чоловіком і Женя - нині директор ательє. У житомирському цеху до того моменту вже працювало сім шевців на чолі з мамою Аліни. 

У 2013 році, коли вийшла перша лінійка взуття та сумок Kachorovska, сім`я Аліна прокинулася популярними. За перший тиждень розпродали більшу частину того, що готували і відшивали протягом шести місяців. Тоді ж про сім`ю Kachorovska написав Forbes! 

Аліна Качоровська за стільки років вже знає як створити взуття, що задовольняє потреби кожного клієнта, наскільки важливо реагувати на фідбеки від людей та які особисті історії вона може розказати про взуття. Усі деталі — далі в інтерв’ю.

У мене до тебе відразу питання: Чому на цій парі взуття висить маленький замочок? Це моя улюблена пара взуття, я в неї закохана, але через високий підйом мені дуже складно її шнурувати. Але я, всупереч цього моменту, ношу цю пару взуття! Я на хвилину раніше виходжу, ніж всі гості і трохи пізніше заходжу всюди.

І я знаю, що ви дуже активно працюєте з відгуками, весь час їх моніторите, ловите зворотний зв`язок клієнта. Наскільки часто у вас йдуть зміни в залежності від того, який відгук залишив вам ваш клієнт? 

Насправді дуже часто. От, наприклад, як раз з цією парою взуття так трапилось, що це наш Bestseller , Iconic pair of shoes. Таку бомбу ми готуємо вже на осінь-зиму 2021-2022, яка пов`язана з цією моделлю. І ми бачили, що більшість клієнтів хоче з блискавкою таку модель, тому ми випустили один сезон саме з блискавкою.

Але інколи краса перемагає практичність.

Взагалі фідбеки дуже часто впливають на все. Ми запустили нещодавно нову модель: конструкція однакова, але різний верх. Тому ми одразу зібрали відгуки і в моменті змінили запуск на виробництві. Реально в моменті.

Інколи хочеться видихнути і розслабитись, прокайфувати від усього, що ти заробив, як ти постарався але на всі ці відгуки та фідбеки ти маєш реагувати миттєво. Тоді буде результат.

Я завжди слухаю коли тебе, то кожного разу сприймаю тебе як людину, яка, як я дізналася давно, є клієнтом мережі Backstage Beauty & Refresh і, чесно кажучи, поставила собі гордовито галочку. Я правда подумала "нічого собі, це мій клієнт". Мені було дуже приємно. І я сприймаю тебе несвідомо як людину, яка буде робити зміни, якщо не в світі, то в країні глобально точно.

Мені страшенно приємно але також страшно. Якби я себе представила: В мене троє дітей і я жінка, помножена на два.. Звісно, я маю 4 бренди вже, Kacho Group та Fashion Holding

Тебе вже некоректно називати тільки засновницею Kachorovska? У тебе є вже цілий холдинг Kacho Group 

Так, і взагалі, коли ти монобрендова компанія Kachorovska - все супер, але за останні 10 років ми стільки всього робили під парасолькою Kachorovska, що воно вже тріщало по швах і ми не розуміли, а як же це назвати. Це вже ніби і не Kachorovskaа. Бо ми вже більше 10 років відшиваємо взуття для українських дизайнерів, і наше взуття побувало на Нью-Йоркському тижні моди, в Парижі, в Лондоні, Мілані.

Ще ти торкнулася кількох речей, про які мені хотілося б поговорити: на тему успіху і краси, а також моди. Що для тебе успіх і як ти сприймаєш його, а також, що для тебе мода і краса?

Успіх, як таке слово, я взагалі не використовую, тому, що воно демотивуюче, воно несе для мене негативне забарвлення і додає стресу кожній людині в його житті. Тому воно в моєму розумінні більше замінюється на якусь самодостатність, яка дає тобі відчуття задоволення і від життя і твого щастя внутрішнього. 

Мені колись мій знайомий сказав, що він вчиться не на тому як правильно, а на тому як неправильно. Чи застосовуєш ти такий метод? Усвідомлено чи ти вчишся на тому як робити неправильно?

Я б сказала, що я вчусь на досвіді, так як я не знаю чи буде він правильний чи ні, але я іду, пробую і роблю. Якщо ти робиш щось - воно тобі дає якийсь результат,  але, якщо ти результатом незадоволена але продовжуєш робити те ж саме, ти будеш отримувати те саме. І в цей момент ти вирішуєш робити по-іншому. Напевно, мій безцінний досвід коштує мені 200тис доларів: це і невдале програмне забезпечення, неправильне відкриття магазину в Одесі. Але це мій досвід. Я можу слухати когось, а зробити по-своєму, як я відчуваю. Мені ж всього 32!

Якби ти мала можливість собі як лідеру компанії сказати щось 4 роки тому, що б ти сказала?

Більше фокусу, Аліна

Ти говорила що хотіла б змінити естетику українських жінок, а в який бік ти б змінила? Ось я, чесно признаюсь, я б дуже хотіла, щоб в б`юті індустрії зникло поняття нарощеного волосся. Я вважаю, що будь-яке волосся будь-якої клієнтки можна підкреслити класною стрижкою і класним фарбуванням, і це однозначно буде виглядати краще нарощеного волосся

Однозначно за природну красу та натуральність. В чому естетика: за рахунок одягу та взуття - це як зовнішня наша оболочка, яка допомагає тобі зробити певний силует і додає впевненості у собі

Є щось в ваших планах з нової моделі взуття, що ви хочете внести в цьому сезоні або наступному?

Ні, наша задача це створити такі речі які будуть супер легко вписуватись в гардероб. Найцінніша валюта - час. Відповідно, коли відкриваєш шафу з одягом та взуттям у тебе має займати мінімум часу на те, щоб підібрати взуття до того, що ти обрала з одягу. Ми все одно спочатку підбираємо одяг, тому наша задача зробити так, щоб ти не думала що ті ботільйони не підходять під спідницю. А також, щоб тобі це взуття не набридало.

Зараз ми розробляємо свій аромат. Із того, що мені подобається із ароматів: я дуже добре пам`ятаю парфуми свого чоловіка, коли ми почали зустрічатись, і він і зараз ними користується, і досі в мене спрацьовує дофаміновий рай. А ще запах шкіри та запах клею при виробництві теж знакові для мене.

Чи є у тебе якась твоя історія, де взуття зіграло якусь важливу роль або просто, можливо, був важливий момент, пов`язаний із взуттям?

Є такий момент. Це пов`язано з весільною парою взуття, яка, я сподіваюсь, залишиться в мене на все моє життя. Вона в мене так і лежить в коробочці сатиновій. На весілля мені її робив мій дядько: білі туфельки, білий носочок. Але він місяць назад помер, нажаль. І тому ця пара особлива для мене з усіх сторін.

Я, звісно, підозрювала, що найскладніше зробити туфлі-лодочки, але я ніколи не знала, що піднятий у туфлі носочок вгору допомагає перенести центр ваги, але, як виявилося, це те, що не люблять жінки. А як ти балансуєш між тим, що ось це здоров`є і так правильно і між тим, що красиво?

Ми спочатку готуємо блок інформації від головного технолога з приводу того, чому так, пояснюємо, а потім даємо копірайтеру, щоб він все це поклав у форму, яка буде зручна для клієнта, а тоді вже передаємо стилістам для опису на сайті. Ми намагаємось комунікувати з людьми та пояснити чому робимо те чи інше.  

Дякую тобі. Я супер захоплена як ти говориш про свій бренд і, що ти говориш. Я навіть не намагалася розкривати тему свого бренду зараз, тому, що я сиділа і слухала тебе з відкритим ротом. Спасибі тобі! 

Повне інтерв‘ю ви можете подивитись за посиланням на youtube-каналі Каріни - Beauty Vibes 

Макіяж та зачіски: салон краси Backstage Beauty & Refresh