18 березня у Kooperativ HUB відбулася перша установча пресконференція 50-го ювілейного Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість», який відбудеться з 29 травня по 6 червня 2021 року у гібридному форматі.
Під час пресконференції організатори представили оновлений склад команди, заплановані офлайн- та онлайн-активності, основні локації та 4 різновиди абонементів, що доступні для гостей фестивалю: Cinephile, Industry, Student, Press. Більше про абонементи тут. Також було оголошено про початок прийому заявок на міжнародний ринок з копродукції – Boat Meeting.
Андрій Халпахчі, художній керівник, оголосив фільм-відкриття. Їм стане стрічка «Вавілон XX» Івана Миколайчука, яка у 1979 отримала відзнаку «За найкращий художній фільм» на 10-й «Молодості».
«Цьогоріч, ми не лише святкуємо 50 років «Молодості», але і 30-річчя незалежної України, тому у фокусі кінофестивалю буде промоція українського кіно. Ба-більше, кінофестиваль вважає за свою місію бути дороговказом та локомотивом якісних змін у національній кіноіндустрії, саме тому, надаючи майданчик для взаємодії ключових стейкхолдерів, в акценті події буде потужна індустріальна секція. Водночас кінофестиваль зосередиться на збереженні міжнародного статусу події та гідній репрезентації України у світовій спільноті кінофестивалів. Ну і звісно, попри усі перипетії сьогодення, ми плануємо святкувати!», – директор з розвитку та публічних комунікацій, Гліб Родченков.
Fedoriv Agency, креативний партнер 50-го кінофестивалю, представив нову дизайн-систему проєкту. Основна ціль –візуально розділити фестиваль, як подію та компанію, що її організовує. З новою айдентикою «Молодість» зможе щороку виглядати по-новому, не втрачаючи своєї впізнаваності й авторитету.
До того ж кінофестиваль анонсував перших партнерів, одним з яких став MEGOGO. На пресконференції Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO, оголосила про підтримку Національного конкурсу та трансляції програми короткого метру, а також добірку «Фестивальних хітів – добірка ретроспективних фільмів «Молодості», яка вже доступна на медіасервісі – за посиланням.
«Фестиваль "Молодість" – це сучасна історія українського і міжнародного кіно. Цьогоріч важливою частиною нашого партнерства стане саме підтримка Національного конкурсу, в якому ми разом з організаторами фестивалю відкриватимемо нові імена. В Україні багато талановитих спеціалістів, такі події не просто даватимуть поштовх для розвитку, але й значно зміцнюватимуть ринок українського кінематографу», – додає Валерія Толочина, директорка з маркетингу MEGOGO.
Цьогоріч головним модним дизайнером став бренд FROLOV. Про співпрацю Frolov x Molodist розповідає Іван Фролов, засновник та креативний директор бренду FROLOV: «Молодість, молодь та кінематограф завжди були моїми головними джерелами натхнення у створенні колекцій FROLOV. Я досі пам’ятаю, як з захопленням біг на сеанси "Молодості", уявляючи себе одним з героїв фільму "Мрійники" Бертолуччі. Потім пробирався у зал та сидів на сходинках вщент переповненого залу! А сьогодні я щасливий стати головним модним дизайнером ювілейного 50-го кінофестивалю "Молодість". Для мене та команди FROLOV це велика честь. Тому ми з неймовірним задоволенням приступаємо до підготовки неочікуваних модних активностей цьогорічного свята кіно».