5 модних фільмів в програмі кінофестивалю «Молодість»: гід

Обговорюємо п`ятірку робіт, на які варто звернути особливу увагу

Культура / Фильмы + ТВ
22 августа 2020 / Фото: © Jonas Jacob Svensson
Поделись с друзьями:

49-й кінофестиваль «Молодість» стартує 22 серпня і триватиме до 30 серпня включно. До конкурсних програм увійшли більше 150 фільмів – переглянути їх можна і в кінотеатрах Києва, і безкоштовно онлайн. П`ятірку робіт, на яку варто звернути особливу увагу, обговорюємо нижче.

 

«Охос-Неґрос», 2019 

Програма «Повнометражний конкурс»

Чотирнадцятирічна Паула їде на літо в містечко до тітки й бабусі, яких вона майже не знає. Дівчина стає свідком родинних чвар, спричинених бабусиною хворобою. Намагаючись втекти із задушливої атмосфери, вона знайомиться з ровесницею Алісією. Дівчата стають подругами-нерозлийвода. Наприкінці літа Паула зрозуміє, що означає дорослішання.

 

«Мене звуть клітор», 2019

Програма «Спеціальні події»

Дванадцять молодих жінок від 20 до 25 років розповідають про свій сексуальний досвід, починаючи з дитинства. У своїх кімнатах, перед камерою, вони відкрито обговорюють цю тему з двома режисерками, які так само відповідають на запитання.

 

«Бунтарка», 2019

Програма «Спеціальні події»

Алжир,1997 рік. Усюди терористи,які прагнуть встановлення архаїчної ісламської держави. Жінок пригнічують, намагаючись контролювати їхні тіла, одяг і публічний простір. Однак юна студентка Неджма прагне влаштувати модний показ.

 

«Лінґва франка», 2019

Програма «Сонячний зайчик»

Ситуація із небажаним розкриттям інтимної інформації переслідує героїв фільму «Лінґва франка» Ізабель Сандовал. Її картина розповідає про філіппінську мігрантку Олівію, яка прагне в будь-який спосіб залишитися в США. У момент кризи, коли план укласти фіктивний шлюб з американським громадянином йде шкереберть, Олівія зустрічає молодого працівника скотобійні. Він поки що не знає про трансгендерність Олівії.

 

«Цілковито нормальна родина», 2020

Програма «Повнометражний конкурс»

​Емма живе в цілковито нормальній родині, аж раптом з’ясовується, що її батько Томас – трансґендер. Із перетворенням Томаса на Аґнету батько й донька щосили намагаються триматися за спільне минуле, водночас усвідомлюючи, що все безповоротно змінилося.