Гурт Balthazar анонсує новий альбом Sand та презентує сингл Losers

Це варто почути

 

Культура / Книги, музыка, арт
29 октября 2020 / Фото: Instagram: @balthazarband
Поделись с друзьями:

Пізнати Balthazar можна вже з перших нот треку Losers завдяки ритмам диско та фальцетному співу, що продовжує їх шлях з оживлених стежок платівки Fever (2018). Зняте на локації в Бельгії, відео зображає весь гурт у різних образах, що нагадують детективні серіали 70-х, які показують історію пісні.

На чолі з Йінте Депре та Маартеном Девольдере, авторами та фронтменами гурту, Balthazar продовжує втамовувати їхню спрагу до більш гнучких рамок, аніж вони ставили собі під час написання Fever (2018). В роботі над своїми сольними партіями Йінте, під іменем J. Bernardt з його натхненною R&B платівкою Running Days, та Маартен зі сповненим меланхолійними баладами проєктом Warhaus, відточили свій підхід до написання пісень та до запису – плавність та нестримність процесу надали певну альтернативу та послабили обмеження.

Як коментує Маартен, «ми робили багато такого, чого не робили раніше. Раніше ми ніколи не використовували стільки барабанних семплів чи басових синтезаторів. Для нас це був цікавий досвід». Йінте додає: «Через пов`язані з пандемією обмеження це був дуже сучасний спосіб створення альбому. Ми працювали та спілкувалися дистанційно».

Тому логічно, що Sand сповнений душевної поп-музики і менш обтяжений меланхолійними оковами минулого. Він іде новим шляхом, ставши наразі найбільш згуртованим альбомом двох авторів та гурту. Підкреслюючи нюанси кохання, втрати та життя, у Sand авторський дует Девольдере та Депре досягає нових висот – як-от у треку On A Roll, з його різкими підтонами та розкішним вокалом, що висувають його на перший план. Маневреність характерних голосів Девольдере та Депре стає найбільш помітна у треку I Won’t Come Around. Натомість екзальтований Linger On сповнений блиском поп-музики, а закінчує альбом вишуканий приджазований Powerless.

 «Ми хотіли видати новий альбом якомога швидше після Fever. Записувати його було весело, і ми не хотіли втратити це відчуття», − пояснює Йінте.

«Я дуже хочу грати цей альбом наживо, бо в турі Fever ми вивели наш грув на новий рівень», − підтверджує Маартен. На обкладинці альбому скульптура відомої нідерландської скульпторки Маргріт ван Бреворт, яка спеціалізується на гіперреалістичній скульптурі. Ця робота називається Humunculus Loxodontus, або ж Почекун (The One Who Waits), і, за словами Маартена, символізує те, як ти почуваєшся, коли сидиш у приймальні, змушений чекати, сором`язливий і незграбний. «Чим більше ми досліджували, тим більше він пасував ідеї цього альбому», − говорить Маартен.

Сюрреалістичну і дещо непривітну картинку важко вловити, так само як і знакову кінематографічність, поп-енергію та мелодії в музиці Balthazar.

«Через ці треки проходить тема очікування, неспокою, неможливості жити в моменті або довіритися майбутньому. У кожного настає в житті мить, коли потрібно подумати про ці аспекти життя. Саме тому альбом має назву Sand, яка є аналогією до піску, що збігає у пісочному годиннику», − підсумовують учасники гурту.

Теги: