Великодня благодійна ініціатива компанії Starlit Group

Придбайте улюблений б`юті-засіб та допоможіть тим, хто потребує цього найбільше

Красота / Уход за кожей
30 апреля 2021 / Фото: Предоставлены пресс-службой бренда
Поделись с друзьями:

Великдень – найсвітліше та найтепліше свято року. У цей день важливо привітати найрідніших, приділити увагу родині, а ще – потурбуватись про тих, кому в житті пощастило менше, ніж нам. Компанія Starlit Group вирішила почати саме з останнього та запропонувати вам долучитись до надважливої благодійної ініціативи: 10% від кожного проданого засобу Medik8, Revitalash, Perricone MD, Lova Skin та Cosmetics 27 з 30 квітня по 7 травня будуть перераховані тим, хто потребує цього найбільше – покинутим дітям та сім`ям, що опинились на межі виживання, безпритульним та людям похилого віку. 

Ви можете стати благодійником, просто придбавши улюблений засіб, а можете допомогти напряму: фонд «‎Я майбутнє України»‎ опікується дітьми та жінками, що потрапили у складну життєву ситуацію, має притулок для таких сімей, медіапроєкт Suka zhizn допомагає безпритульним людям, а соціальний проєкт Starenki підтримує людей похилого віку. 

Великодня благодійна ініціатива компанії Starlit Group

Це вже не перша благодійна ініціатива Starlit Group: більшість брендів, що компанія представляє в Україні, сповідують принципи чистої краси, протидіють жорстокості та піклуються про планету, тож екоініціативи та допомога вразливим категоріям суспільства – невіддільна частина професійної діяльності Starlit. 

«‎Великдень – свято перемоги життя, тому внести свій скромний вклад до того, щоб покращити, а то й врятувати чиєсь життя – безцінно. Ми хочемо подарувати трохи тепла та надії тим, хто потребує цього найбільше: покинутим дітям, одиноким літнім людям чи безпритульним, яким зовсім ні на кого розраховувати. Долучайтесь до нашої ініціативи #творидоброзіStarlit»‎, – говорить засновниця компанії Тетяна Таран.