Adidas оголосив про свій намір допомогти спортсменам подолати моменти сильного стресу в спорті

Важлива справа

АВТОР: Катерина Попова

ФОТО: Надані брендом

ОПУБЛІКОВАНО: 23 лютого 2024

аdidas оголосив про свій намір допомогти зменшити негативний тиск у спорті, співпрацюючи з професійними спортсменами та спортсменами-початківцями. З'ясовуючи, як стрес суттєво впливає на ставлення наступного покоління до спорту, задоволення та загальну поведінку, adidas використовує нейронауку, щоб дослідити, як найкращі у світі спортсмени справляються з тиском. Завдяки цьому унікальному дослідженню спортсменів і з позитивним гаслом бренду — You Got This («Ти це зможеш») — adidas прагне допомогти звичайним спортсменам подолати моменти сильного стресу і реалізувати свої можливості у спорті.

Adidas оголосив про свій намір допомогти спортсменам подолати моменти сильного стресу в спорті

Adidas оголосив про свій намір допомогти спортсменам подолати моменти сильного стресу в спорті

Провівши передові дослідження, компанія adidas виявила ступінь тиску, який відчувають спортсмени на всіх рівнях спорту. Основним висновком цього дослідження стало те, що спортсмени-початківці та їхні видатні колеги відчувають однаково сильний стрес у відповідальні моменти, але професійні спортсмени були на 40% ефективнішими в управлінні ним. Щоб допомогти подолати цей розрив, adidas співпрацює з провідними нейробіологами з neuro11, щоб з'ясувати, як і чому негативний тиск заважає грі, а також надати рекомендації щодо того, як спортсмени всіх рівнів можуть допомогти позбутися цього відчуття.

Об'єднавши спортсменів у футболі, легкій атлетиці та тенісі, adidas випускає широкий спектр їх історій, думок експертів та керівних матеріалів, заснованих на нейронауках, — все це покликане допомогти спортсменам будь-якого рівня подолати стрес у спорті. 

Adidas оголосив про свій намір допомогти спортсменам подолати моменти сильного стресу в спорті

Adidas оголосив про свій намір допомогти спортсменам подолати моменти сильного стресу в спорті

Кампанія розпочинається з фільму за участі Патріка Махомеса, Трініті Родман, Ліонеля Мессі, Лінди Кайседо, Джуда Беллінгема, Ентоні Едвардса, Рохіта Шарми та новозеландської регбійної команди All Blacks. На тлі легендарного гімну Under Pressure від Queen у виконанні разом з Девідом Боуї фільм висвітлює повсякденне життя спортсменів, які відчувають тягар очікувань і зменшують його вплив радісним вигуком You Got This! («Ти це зможеш!»).

Українські спортсмени, а саме тенісистка Еліна Світоліна, плавець Олександр Желтяков та фехтувальниця на візках Наталія Морквич взяли участь у кампанії бренду, надихаючи наступне покоління спортсменів на подолання труднощів у спорті.

Adidas оголосив про свій намір допомогти спортсменам подолати моменти сильного стресу в спорті

Еліна Світоліна

Adidas оголосив про свій намір допомогти спортсменам подолати моменти сильного стресу в спорті

Наталія Морквич

(«Ти це зможеш»)

Олександр Желтяков

Говорячи про нову кампанію бренду, Флоріан Альт, віцепрезидент глобальних бренд-комунікацій adidas, сказав:

«У рік неперевершеного спорту, де наша сім'я adidas, безсумнівно, надихне нову хвилю спортсменів у всьому світі, ми створили кампанію, щоб допомогти молодим гравцям протистояти універсальній перешкоді — тиску. Наша нова кампанія покликана допомогти повернути радість спорту та донести до всіх спортсменів простий меседж: "ТИ ЦЕ ЗМОЖЕШ!"» 

Протягом нової глобальної кампанії adidas продовжить об'єднувати спортивних лідерів, щоб продемонструвати, як вони справляються з тиском у найвідповідальніші моменти, надихаючи звичайних спортсменів робити те ж саме. Завдяки серії зіркового контенту та активацій, а також найбільшим подіям спортивного календаря, adidas звертається до наступного покоління спортсменів із закликом вірити, що вони можуть подолати тиск та досягти своїх можливостей у спорті.

Adidas оголосив про свій намір допомогти спортсменам подолати моменти сильного стресу в спорті

Про adidas 

adidas — світовий лідер у галузі виробництва спортивних товарів. Штаб-квартира компанії розташована в Герцогенаураху/Німеччина, в компанії працює понад 59 000 людей по всьому світу, а її продажі у 2022 році склали 22,5 мільярда євро.

Про neuro11

Німецька компанія neuro11 надає свою наукову експертизу в галузі нейронауки, психології, спортивної науки та нейроекономіки партнерам по всьому світу в елітному спорті та високопродуктивному бізнес-середовищі. Результати, отримані під час тренувань спортсменів у рамках рекламної кампанії adidas SS24 у співпраці з neuro11 (листопад 2023 — січень 2024). Дослідження проводилося за участю Еміліано Мартінеса, Людвіга Оберга, Ннеки Огвуміке, Роуз Чжан і Стіни Блекстеніус, а також 5 спортсменів-початківців.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ