Answear представив новий кампейн сезону весна-літо — 2024 «Життя вдягни у те, що цінне»

Режисеркою кампанії стала артвідеофотографиня Стелла Консонні

АВТОР: Катерина Попова

ФОТО: Представлені брендом

ОПУБЛІКОВАНО: 8 травня 2024

Речі супроводжують нас все життя. Вони є своєрідним літописом наших почуттів і спогадів. Вони можуть надихнути нас на досягнення і відкриття незвіданого. За речами згадують нас, а ми завдяки їм пам’ятаємо когось, щось... Але з часом речі стають лише речами, адже найціннішим залишається те, що ми отримали від них. Нова кампанія Answear весна-літо — 2024 запрошує задуматися над життям і важливими моментами в ньому, а також закликає вдягати життя у те, що цінне саме для нас. Бренд наголошує на тому, що речі мають сенс, вони наповнюють і урізноманітнюють наше повсякденне життя. Деякі з них роблять яскравішими наші будні, інші створюють святковий настрій, розкривають нашу індивідуальність, та зі всіма без винятку ми пов’язуємо певні пережиті емоції, враження, спогади, які так хочеться зберегти.

Одяг відображає наші думки, наш внутрішній світ. Він може зробити нас впевненішими, допомогти прийняти правильне рішення, розслабитися чи, навпаки, зібратись. Кожна наша річ, вибраний нами колір, фасон, аксесуари несуть інформацію про нас і можуть розповісти набагато більше, ніж ми самі. 

«Мода — це наче форма зовнішнього маніфесту, що відображає наші цінності, гумор, дистанцію від самих себе або її відсутність. Вона формує те, ким ми є, або те, якими ми хочемо себе показати. Ми робимо це, одягаючи жакет, футболку, сукню, кросівки чи сережки. Тоді ці “речі” набувають іншого, ще ціннішого значення. Тому що цінність для нас має не саме взуття, а те, що ми пробігли в ньому марафон, а синя сукня — не просто річ, а спогад про найкрасивіший захід сонця в Барселоні»,

— говорить Марта Савіцка, директорка з іміджевого маркетингу компанії Answear.

Answear представив новий кампейн сезону весна-літо 2024 «Життя вдягни у те, що цінне»

«У нашій кампанії ми ставимося до речей винятково преміально, саме так, як вони на те заслуговують. І власне, про таке ставлення до нашого асортименту і його сприйняття ми хочемо розповісти клієнтам»,

— додає Марта Савіцка.

«Життя вдягни у те, що цінне» — це не просто слоган, це ідея, яка буде супроводжувати довгострокову комунікацію Answear.ua. За стратегію та концепцію відповідає агенція Saatchi&Saatchi. Наснажливий відео- та фотоматеріал був відзнятий у Лісабоні. Режисером стала Стелла Консонні (Stella Consonni) — досвідчена режисерка і світлярка, яка працювала над кампаніями для таких брендів, як Gucci та Burberry.

«Стелла ідеально вловила суть того, що ми хочемо передати в новій іміджевій комунікації Answear, — баланс між модою, повсякденним життям і справжніми цінностями. В її роботах можна побачити щиру душевність та увагу до деталей. Зрештою, це стає очевидним, коли бачиш її неймовірні витвори — вони запам'ятовуються»,

— зазначає Марта Савіцка.

Бразильська акторка та модель Фатіма Бруненго стала обличчям кампанії «Життя вдягни у те, що цінне». Образи, в яких вона з'являється на екрані, є відображенням характерного стилю Answear. Кожен кадр — це маленька розповідь, що складається в цілісну поетичну історію, в якій поєднуються мода і лайфстайл.

Answear представив новий кампейн сезону весна-літо 2024 «Життя вдягни у те, що цінне»

Answear представив новий кампейн сезону весна-літо 2024 «Життя вдягни у те, що цінне»

Нова кампанія бренду, побудована довкола ідеї «Життя вдягни у те, що цінне», є частиною довгострокової комунікації Answear.ua в сегменті преміуммоди. В асортименті ви знайдете ретельно відібрані товари понад 500 ексклюзивних світових брендів, таких як Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu jo, Pinko, Michael Kors, Torry Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham і Furla. Кампанія «Життя вдягни у те, що цінне» стартує одночасно у всіх 12 країнах, де працює Answear.

Завдяки новій комунікаційній платформі Answear відкриває запалющий світ оригінальних модних образів і дизайнерських колекцій. А ще бренд показує, що стиль — це не лише вибір та очікування, але й люди та місця, з якими ми пов'язані та які залишаються з нами у спогадах. У всьому цьому мода стає вираженням цінностей, а шопінг — унікальним досвідом, що дарує нам широкий спектр емоцій та відчуттів.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ