Колорит Закарпаття в сучасній інтерпретації: як пройшов престур бренду diadia

Своїми враженнями ділиться менеджерка з реклами сайту Анастасія Фелік

АВТОР: Катерина Попова

ФОТО: З власних архівів, надані пресслужбою

ОПУБЛІКОВАНО: 26 квітня 2024

Єднання з природою, комфорт і турбота. Саме так одним реченням я описала б свої враження від престуру українського бренду diadia та закарпатського курорту «Воєводино». Українські бізнеси об’єднались, аби створити унікальний досвід відпочинку на Закарпатті, показуючи місцеву культуру, гастрономію та природу своїм гостям.

Все почалося з потягу «Київ — Ужгород», де на нас чекала брендована спальна білизна та смаколики від бренду Green Chef. Після приїзду ми одразу відправились знайомитись із Закарпаттям, звідки походить родом бренд diadia, який взяв за мету знайомити українців з місцевими красотами, культурою та кухнею. 

Колорит Закарпаття в сучасній інтерпретації: як пройшов прес-тур бренду diadia

Чотири неймовірно насичені дні ми провели у компанії власників бренду, команди та друзів diadia.

Чотири неймовірно насичені дні ми провели у компанії власників бренду, команди та друзів diadia.

Бренд diadia був заснований у 2016 році, коли його засновниця Діана навчалась в одеському університеті та почала відшивати речі для себе. Друзі стали цікавитися, звідки такі класні речі... і так з'явився бренд, який виріс до великого флагманського магазину в центрі столиці. 

Перший день порадував нас теплом, тож у програмі були прогулянка на конях, дегустація місцевих сирів і вина в альтанці, а також естетична вечеря при свічках та квітах. Тут були і розмови про зародження бренду, про старт роботи, про перші колекції та зростання. До слова, естетичним і цікавим у цій подорожі було все! 

Колорит Закарпаття в сучасній інтерпретації: як пройшов прес-тур бренду diadia

Колорит Закарпаття в сучасній інтерпретації: як пройшов прес-тур бренду diadia

Колорит Закарпаття в сучасній інтерпретації: як пройшов прес-тур бренду diadia

Колорит Закарпаття в сучасній інтерпретації: як пройшов прес-тур бренду diadia

Колорит Закарпаття в сучасній інтерпретації: як пройшов прес-тур бренду diadia

На другий день був запланований похід у гори, втім, у погоди були свої плани, і злива не дала змоги піти у тріп. Але ми дарма час не витрачали й швидко зорієнтувалися у програмі на день. На території комплексу є SPA та соляні ванни, де є можливість перезавантажитись. Тож SPA замінило гори, а ввечері нас чекала вечеря, знов в альтанці, проте на цей раз із закарпатським колоритом. У меню були автентичні страви: дуже смачні бограч, оселедець та наливки. 

Вечір біля вогнища, ми сиділи загорнуті у пледи: атмосфера була неймовірно затишною. Все це супроводжувалось шумом річки поряд з альтанкою. Попри холод (а на той момент було всього 5 градусів), розійтись ми не могли ще довго. 

Чотири неймовірно насичені дні ми провели у компанії власників бренду, команди та друзів diadia.

У третій день у нас була запланована ранкова йога. Всі учасники туру отримали у подарунок комплект для занять спортом, для створення якого придбали спеціальну швейну машинку (оце так підготовка!), та в альтанці на нас чекали гарні брендовані килим для йоги, ролер та пляшка для води. Все у помаранчевому фірмовому кольорі, який тепер назавжди асоціюватиметься із брендом diadia. Після цього ми поїхали на екскурсію в Мукачівський замок: красива архітектурна пам'ятка датована 19 століттям. 

Чотири неймовірно насичені дні ми провели у компанії власників бренду, команди та друзів diadia.

І фінальним закінченням цього насиченого дня стала гала-вечеря, де нас частували автентичними стравами краю в ресторані Chizay. Засновник закладу ресторатор Віктор Михайлов має за мету розказати всій Україні, як смачно можна приготувати традиційні прості українські страви: «Немає нічого складніше, аніж зробити прості страви смачними». І це дійсно так. Тут вам і справжня українська фуагра, і форель, і навіть равлики. Вся вечеря супроводжувалася сортовими винами, які пасували до кожної страви. Смачно, колоритно, та з душею — так би я описала закарпатську кухню. 

Великі виноградники поряд із рестораном додають атмосфери виноробні, що в цілому так і є. Всім, хто планує відвідати Закарпаття, дуже раджу виділити час, щоб познайомитися зі справжньою гуцульскою кухнею якнайкраще. 

Чотири неймовірно насичені дні ми провели у компанії власників бренду, команди та друзів diadia.

тур по Закарпаттю

Чотири неймовірно насичені дні ми провели у компанії власників бренду, команди та друзів diadia.

Чотири неймовірно насичені дні ми провели у компанії власників бренду, команди та друзів diadia.

Тур по Закарпаттю

В останній день на нас чекав майстер-клас із малювання на подвір’ї серед мальовничого пейзажу комплексу «Воєводино». Організатори підготували для кожного з нас робоче місце та навіть милі фартушки. Це був фінальний акорд нашої чарівної мандрівки, а потім ми відправились в Ужгород на потяг до Києва — з величезним багажем спогадів і вражень. 

Чотири неймовірно насичені дні ми провели у компанії власників бренду, команди та друзів diadia.

Тур по Закарпаттю

Не просто виробляти якісні речі, а ще й робити свій вклад у зростання свідомих українців — це дуже потужно. Купуйте українське, підтримуйте diadia та подорожуйте Україною, зокрема Закарпатським краєм.

Instagram бренду diadia за посиланням.
Сайт бренду diadia за посиланням.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ