У Києві відкрився перший корнер бренду BEVZA в ЦУМі

Новий модний простір

АВТОР: Катя Теллер

ФОТО: BEVZA

ОПУБЛІКОВАНО: 12 квітня 2024

Один із найуспішніших українських брендів Bevza, який щосезону представляє вишукані класичні образи та переосмислює у своїх колекціях національні символи, 11 квітня відкрив свій перший корнер у ЦУМі. 

Наразі тут представлені бестселери бренду, зокрема впізнавані топи з ліфом у формі мушлі, майки й сукні з монограмою BB, а також позиції з колекції весна-літо — 2024, натхненої чорнобривцем — квіткою, що нерозривно пов'язана з Україною і викликає у нас теплі спогади. 

«Це перший окремий корнер після нашого шоуруму в Києві. Ми хотіли створити ефект комфортної гардеробної кімнати, в якій жінці приємно провести час. Для цього вибрали нейтральну палітру кольорів, використали контрасти м'яких текстур для сидіння і монументальних квадратних стабільних форм у такому камінні, як травертин та онікс»,

— підкреслює дизайнерка Світлана Бевза.

Всі елементи простору були розроблені в Україні — від концепції, створеної Yova Yager studio, до окремих предметів інтер’єру, що мають свою історію та характер. 

Так, дзеркало бренду Noom Home у вигляді озера показує контраст між плавними формами скла та прямими лініями підставок для дзеркал, а дизайнерський стіл Furn Object «Барвінок» натхнений одним із культурних символів України. Барвінок уособлює перетворення, радісну життєву силу та вважається вісником весни. Стіл із нержавіючої сталі має форму п’яти пелюсток і блакитний відтінок з градієнтом, утвореним термічною обробкою матеріалу. Ці деталі відображають структуру та яскравий небесний колір квітки.

Нагадуємо, що бренд Bevza був заснований у 2006 році, а в його ДНК закладено майстерне поєднання мінімалізму та розкоші й оновлення національних мотивів. 


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ