Принц Гаррі та Меган Маркл створять два реаліті-шоу для Netflix

Проєкти про спорт і садівництво

АВТОР: Катя Теллер

ФОТО: Instagram @sussexroyal

ОПУБЛІКОВАНО: 15 квітня 2024

Принц Гаррі та Меган Маркл анонсували зйомки власних реаліті-шоу для популярного стримінгового сервісу Netflix, з яким підписали контракт ще у 2020 році. В рамках угоди також був створений документальний мінісеріал «Гаррі та Меган», у якому пара поділилася особистими історіями про своє дитинство і дорослішання, про знайомство та розвиток стосунків і розповіла про життя у британській королівській родині. 

Принц Гаррі та Меган Маркл офіційно відмовилися від королівських обов'язків чотири роки тому, заявивши, що прагнуть фінансової незалежності й планують жити на дві країни — Велику Британію і США. Зараз подружжя, що має двох дітей — сина Арчі та доньку Лілібет, — мешкає в Монтесіто, Каліфорнія. 

Повідомляється, що шоу Меган Маркл буде присвячене «радощам приготування їжі, садівництва, розваг і дружби». Дружина принца стане одним із виконавчих продюсерів проєкту. У 2020 році подружжя заснувало власну медіакампанію Archewell Productions, що має на меті розробку телепрограм, документальних фільмів і подкастів, які демонструють гуманістичні цінності та різноманіття і зможуть «об'єднувати й надихати людей в усьому світі». Перш ніж стати частиною британської королівської сім'ї, Меган Маркл розвивала кар'єру акторки — найуспішнішим її проєктом став серіал «Форс-мажори».

Реаліті-шоу принца Гаррі розкаже про світ професійного поло, що є одним з його улюблених видів спорту. У зніманнях візьмуть участь найуспішніші гравці, які досягли світового визнання. За розробку проєкту відповідає Boardwalk Pictures, що раніше створила для Netflix мінісеріал Sex, Love & Goop, у якому відома голлівудська зірка та засновниця велнес-бренду Goop Гвінет Пелтроу разом із командою експертів допомагає романтичним партнерам краще пізнати себе. Зазначається, що одним із шоуранерів проєкту принца стане відомий актор Раян Рейнольдс. 

Нагадуємо, що принц Гаррі та Меган Маркл також володіють брендом American Riviera Orchard, який продаватиме все — від органічних фруктових джемів до ювелірних прикрас і кулінарних книг, а також планують адаптувати для Netflix роман-бестселер The New York Times «Зустрінь мене біля озера».


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ